Matthias_H Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Jag beställde därifrån för två veckor sen och inte fått något mail att de är skickat och har ringt massvis med gånger utan något svar.fick snabbt en faktura på grejerna så nu början man fundera vad som står på.någon annan som beställt därifrån och hur funkade det ?? Citera
salta wille Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Betala inte fakturan förens du fått varorna och godkänt leveransen! Citera
Septimius Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Jag har beställt därifrån innan och anledningen till att det tar sådan tid att få sina grejer är att affären har ett minimalt lager och måste därför beställa från Tyskland, vilket brukar kunna ta sin lilla tid. Citera
osby0479 Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Har beställt från honom 3 gånger, går nu o väntar på ett paket med lite blandat, va väl PS som hade lite svårt att leverera sin kore doserpump, men det kommer väl snart, hoppas jag! Citera
alexochingencarina Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Skicka ett mail! Han brukar svara på några timmar. Citera
JonasW Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Fick supersnabb leverans när jag beställde T5-rör för några månader sedan.Handlar nog mest om vad som finns i lager. Citera
mamadubba Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Handlarna har nog också lite semester, har försökt få tag på hans på drakfisken ett tag utan att lyckas också. Citera
Dykaren Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Handlarna har nog också lite semester, har försökt få tag på hans på drakfisken ett tag utan att lyckas också.Va? Vi är i full gång och skickar hela tiden. Har du mailat eller ringt? Citera
mamadubba Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Gick till telefonsvarare igen, inget svar. Tekniska problem? Citera
Dykaren Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Gick till telefonsvarare igen, inget svar. Tekniska problem?Krånglande telefon... Ska vara fixat iaf. Citera
Stensson Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Testa att skicka sms till henrik på atn.Säkert det snabbaste sättet att få tag i honom. Citera
Matthias_H Postat 9 juli 2014 Författare Postat 9 juli 2014 Jag har mailat i två veckorstid och testat ringa två gånger om dagen så tvivlar på tekniskt fel. Dessvärre har snackat med klarna nu och fick fakturan uppskjuten 1 månad så då borde det kommit fram om det kommet något paket. Citera
Matthias_H Postat 9 juli 2014 Författare Postat 9 juli 2014 Hans på drakfisken är jag supernöjd med han brukar alltid höra av sig vid tillfälle om man sökt han och fixar alltid problem som uppstår. Jag beställer ofta där och är ända stället jag är 100% nöjd med. Citera
Maack Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Hej Matthias Du beställde lördag 29 juni kl 21:06. Därefter du har skrivit till oss i lördags och frågade till när paketet har skickats. Vi svarade samma dag (lördag) att paketet skulle skickas måndag.Din paket kom iväg i måndags, och faktura blev skickat i måndags.Du har idag skickad ett mail klockan 10:44 och frågade till ditt paket.Vi har svarat dig idag kl 19:09, där vi skriver att din paket kom iväg i måndags som lovad, och om paketet inte kommer fram i morgon, vill vi kontakta DHL.Jag har varat i Tyskland dom 2 senaste dagar, men där är inga telefonbesked från dig, så jag beklagar att jag inte har ringt tillbaka till dig. Men om inte du lägger en telefonbesked är det svårt. Men jag har svaret på dina mail varje gång med snabb respons. Så jag är självklart ledsen av att du är missnöjd. Med vänliga hälsningarHenrik på ATN Citera
Matthias_H Postat 9 juli 2014 Författare Postat 9 juli 2014 Hej Matthias Du beställde lördag 29 juni kl 21:06. Därefter du har skrivit till oss i lördags och frågade till när paketet har skickats. Vi svarade samma dag (lördag) att paketet skulle skickas måndag.Din paket kom iväg i måndags, och faktura blev skickat i måndags.Du har idag skickad ett mail klockan 10:44 och frågade till ditt paket.Vi har svarat dig idag kl 19:09, där vi skriver att din paket kom iväg i måndags som lovad, och om paketet inte kommer fram i morgon, vill vi kontakta DHL.Jag har varat i Tyskland dom 2 senaste dagar, men där är inga telefonbesked från dig, så jag beklagar att jag inte har ringt tillbaka till dig. Men om inte du lägger en telefonbesked är det svårt. Men jag har svaret på dina mail varje gång med snabb respons. Så jag är självklart ledsen av att du är missnöjd. Med vänliga hälsningarHenrik på ATNDet har inte kommit fram några mail alls till mig fören idag nu ikväll.har skickat fyra stycken mail och väntat och väntat. Måste ha strulat med tekniken då dessvärre om du svarat på mina mail.då ber jag om ursäkt och väntar att paketet kommer fram snart. Borde vara hos mig innan veckan är slut då.Mvh Matthias Citera
maxium Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Finns det inget tracknr? Så kan du se var det tar vägen.. Citera
Matthias_H Postat 10 juli 2014 Författare Postat 10 juli 2014 Man tycker ju det men har ej fått något sådant Citera
fraggen Postat 14 juli 2014 Postat 14 juli 2014 Alla VIP kunder får 10% på summan som överstiger 10 000:- Man blir VIP kund om man handlar för 10 000:- Citera
osby0479 Postat 14 juli 2014 Postat 14 juli 2014 Gick snabbt att bli VIP, alltså när man har handlat för över 10000:- så blir man VIP...Fick inte heller något trackingnr på min senaste best, men den kom i fredags! Citera
Matthias_H Postat 15 juli 2014 Författare Postat 15 juli 2014 Kan meddela att paketet har kommit fram nu :-) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.