Postat 29 augusti 201411 år Hej!Ska köpa sten med dessa där dessa knappar ingår. Vad exakt bör jag tänka på mer än det uppenbara som handkar och inte pilla i näsa/mun m.m. vid hantering av dessa?Mvh Fredrik
Postat 29 augusti 201411 år O mata inte fiskmåsarna med domBeror väl på hur mycket man hatar fiskmåsar //västkustbo
Postat 30 augusti 201411 år Hej!Ska köpa sten med dessa där dessa knappar ingår. Vad exakt bör jag tänka på mer än det uppenbara som handkar och inte pilla i näsa/mun m.m. vid hantering av dessa?Mvh FredrikEtt lite mer seriost svar är väll att är det zoanthus så är det ingen fara om du inte är överkänslig. Det har sprutat zoanthus juice i både mina ögon och mun vid fragning utan att jag känt någon reaktion. Värre kan det va med tex paly där första varningstecknet är en metallsmak i munnen. Men har du handskar, öppnar ett fönster och håller ungarna ur vägen så ska det inte vara någon fara.
Postat 30 augusti 201411 år Hansas varsamt o ha handskar stör dom ej i onödan så brukar det vara lugnt. Räkna med att alla är dödliga så blir du ej förvånad.
Postat 1 december 201410 år Jag skulle bli rätt förvånad om jag dog-poop-hahahahahahahahahaha sorry!! men älskar denna tråd
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.