stigigemla Postat 5 februari 2015 Postat 5 februari 2015 Vad är det för pigg? Magneten är ju ingjuten i plast och den är inte tillräckligt hård att repa glas.Är det någon metall som sitter där? Citera
johannes.k Postat 5 februari 2015 Författare Postat 5 februari 2015 Ska kolla lite noggrannare sen, tror de va plast men ska kolla sen. Var då nog hårt för att reva glas vad det än är. Naturligtvis borde ja kollat grejerna även om det är nytt och låg en duk emellan. Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
johannes.k Postat 5 februari 2015 Författare Postat 5 februari 2015 Eftersom jag blev nyfiken kollade jag direkt.Stenhård klump av okänt materiel i den svarta mattan som ligger som skydd, peta loss den med en kniv men klarar inte och dela den antingen har de fått grus i tillverkningen eller så är det nån sorts kristallbildning. Syns tydligt avtryck i skyddsbiten som låg mellan magneterna.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Mr_Ewing Postat 5 februari 2015 Postat 5 februari 2015 Fy fasen vad tråkigt - jag skulle gå på tillverkaren och kräva att få hjälp med att byta rutan på karet. Citera
johannes.k Postat 5 februari 2015 Författare Postat 5 februari 2015 Ja nu kan man hålla sig för skratt Conny. Första gången ja köpt nytt och då är det ändå det revigaste jag har haft Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.