jarecki68 Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Hej Nico hur går det med karet, några framsteg? Hoppas det kommer lite bilder till helgen Citera
niki68 Postat 5 januari 2017 Författare Postat 5 januari 2017 (ändrat) On 2017-01-04 at 15:30, jarecki68 sa: Hej Nico hur går det med karet, några framsteg? Hoppas det kommer lite bilder till helgen Det är inte so bra det verkar att jag är tvungen att vänta lite till eller aldrig starta min projekt . Vi få se , nästa vecka vet jag mera hur blir med min framtid om jag orkar fortsätta starta. Ibland man hoppas och hoppas att allt ska gå bra men ibland vill det sig inte ! Om någon vill köpa min akvarium billigare än jag har betalat säg till kan börja med stora grejer först , allt är master kvalitet byggt och allt färdigt behövs inte vänta i flera månader att få den som jag . Kom och titta på den ! Allt är helt ny -oanvända samma med teknik. 270x100x80cm H - 15mm / 3 sidor och två stav allt i optiw. Bänk ca. 274x 102x 93cm H sump 150x 80x 45/50cm i 10mm glas 2 x Ato med lock i 10mm glas Ändrat 5 januari 2017 av niki68 Citera
Willson Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Va.....detta är nästan den enda tråden jag följer..... du har ju gjort 90% av jobbet och har nästan allt hemma? frågan blir ju då vad vi kan hjälpa dig med så att ditt projekt fortskrider? 1 Citera
niki68 Postat 5 januari 2017 Författare Postat 5 januari 2017 12 minuter sedan, Willson sa: Va.....detta är nästan den enda tråden jag följer..... du har ju gjort 90% av jobbet och har nästan allt hemma? frågan blir ju då vad vi kan hjälpa dig med så att ditt projekt fortskrider? Tack det var snällt av dig men just nu ingen kan hjälpa , kanske stomakter vem vet ? Nästa vecka vet jag mera ! Citera
Willson Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 34 minuter sedan, niki68 sa: Tack det var snällt av dig men just nu ingen kan hjälpa , kanske stomakter vem vet ? Nästa vecka vet jag mera ! Då önskar jag dig lycka till Citera
Kimozabe Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Fasen va tråkigt, hade sett framemot bilder på detta monsterkar i drift. Hoppas det löser sig. Mvh Kim 2 Citera
Stefan molin Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Hej Nico , om stormakten har börjat är nog slaget förlorat , akvariet har inte den bästa WAF faktor ( Wife Acceptance Factor ) då kan det vara läge att göra något halvgalet , bara det försvinner fort utom synhåll och ta den smällen med och förlora en del pengar , i slut ändan kan det vara billigare att ge bort det än att ta striden och försöka vinna , Mvh Stefan Citera
per.w Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Ledsen att höra och hade jag plats skulle jag ta det direkt.... Jag tänkte bara fråga var du köpt det? Jag letar efter ett custom made i optiwhite glas i Sverige... Mvh Per.... Citera
niki68 Postat 5 januari 2017 Författare Postat 5 januari 2017 5 minuter sedan, per.w sa: Ledsen att höra och hade jag plats skulle jag ta det direkt.... Jag tänkte bara fråga var du köpt det? Jag letar efter ett custom made i optiwhite glas i Sverige... Mvh Per.... http://akwarium.szczecin.pl/ Citera
jarecki68 Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Det var tråkigt att höra Nico! Håller tummarna och hoppas att inom kort så är du på banan tillbaka. Ibland livet tvingar oss att ta omvägar, men en sak har jag lärt mig att aldrig ge upp och aldrig förlora hoppet !!! Tummen upp Nico! Citera
Tribiani Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Vad tråkigt. Hoppas att allt löser sig. Det här är ett spännande projekt. Citera
petnym Postat 6 januari 2017 Postat 6 januari 2017 (ändrat) Synd att höra! Har inte riktigt förstått varför du lägger ner innan det ens är startat... Blev för en sekund sugen på att köpa det, men insåg snabbt att det är ett par decimeter för långt för min vägg så jag skulle behöva bygga om halva vardagsrummet... Blir kanske inte helt lätt att sälja ett så stort akvarium. Ändrat 6 januari 2017 av petnym Citera
Reuben Postat 8 januari 2017 Postat 8 januari 2017 Damn, synd! enda tråden jag följer här på guiden nu för tiden Citera
niki68 Postat 8 januari 2017 Författare Postat 8 januari 2017 8 timmar sedan, bjomat sa: Tråkigt Nicola Hade sett fram emot detta. Tack , samma för mig köpa dina fraggar ! Citera
niki68 Postat 19 januari 2017 Författare Postat 19 januari 2017 Bakgrunden klart men de har gjort en platta för mycket på vänster kort sida innan avrinning boxen . Avaktar lite vi få se hur blir med akvarium om det blir såld. Citera
niki68 Postat 19 januari 2017 Författare Postat 19 januari 2017 2 timmar sedan, niki68 sa: Bakgrunden klart men de har gjort en platta för mycket på vänster kort sida innan avrinning boxen . Avaktar lite vi få se hur blir med akvarium om det blir såld. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.