Postat 30 januari 201510 år Väldigt bra pris men frågan är om det är något att ha? Finns det någon kanske som vet lite mer om denna produkt?http://www.drakfisken.se/doseringspumpar/2027-ati-doserpump-6-kanaler.html
Postat 31 januari 201510 år Skulle tro att det är en rebrandad Jebao - den har i alla fall precis samma utseende.Har hört både bra och dåligt om den.
Postat 5 februari 201510 år Skulle tro att det är en rebrandad Jebao - den har i alla fall precis samma utseende.Har hört både bra och dåligt om den.Och Jebao är en kopia på GHL.
Postat 5 februari 201510 år Det dåliga jag hört är om en person som använde Jebao's 4-kanaliga doserpump. Ena kanalen doserade en flaska Fauna Marin Organics över natten. Istället för ett par ml.Det är det enda negativa jag hört hittils. Men jag har aldrig hört något liknande om någon annan doserpump. Sen vet jag inte om det var user error eller doserpump error egentligen så ta det med en nypa salt även om jag har stor respekt för personen ifråga.
Postat 1 april 201510 år har köpt den, kopplar in den vilken dag som helst, men kan inte uttala mig om den ännu.
Postat 8 maj 201510 år Torsten, har du fått igång den och har du något utlåtande gällande användarvänlighet, kvalitet osv?
Postat 5 augusti 201510 år Någon mer som håller med de positiva omdömena om denna, eller är av en annan åsikt? Gott att höra innan man slår till själv! Med vänlig hälsning Fredrik
Postat 5 augusti 201510 år Jag var intresserad av denna men valde ist Reefdoser EVO 4 från Aqua medic, 1100:- kosta den. En värdig konkurrent Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 5 augusti 201510 år Jag har beställt en Pacific Sun Kore5th, tycker den ger mycket för pengarna och man kan köra via datorn och slipper pilla med små knappar.
Postat 6 augusti 201510 år Tycker den fungerar bra. Använder 3 av 6 kanaler. Har väl haft den 3 4 månader tror jag.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.