kojje Postat 30 mars 2015 Dela Postat 30 mars 2015 TjenaTänkte höra med någon som vet om det går att introducera en Paracanthurus hepatus och en zebrasoma flavescens samtidigt ?Karet mitt är ett Lido 120 L tror jag volymen är. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikoto Postat 30 mars 2015 Dela Postat 30 mars 2015 Det i sig bör inte vara några bekymmer, men fiskarna kommer inte fungera i karet i längden. Hepatusen kommer ju bli som en sko i storleken när den växt klart. Men annars nej, om båda är nya samtidigt bör det inte orsaka några problem i de flesta fall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 30 mars 2015 Dela Postat 30 mars 2015 Kirurger funkar ofta väldigt bra att sätta in samtidigt dom brukar oftast bråka om man har några som bott i karet ett tag och sätter i en ny.sen tycker Jag inte att man ska ha kirurger i ett 120 liters kar. Palettkirurgen gillar att simma och sträcka på sig samt att den växer väldigt snabbt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 30 mars 2015 Dela Postat 30 mars 2015 kan inte annat än hålla med föregående talare. inga kirurger i ett 120l-kar! finns mycket annat du kan stoppar ner där! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kojje Postat 30 mars 2015 Författare Dela Postat 30 mars 2015 kan inte annat än hålla med föregående talare. inga kirurger i ett 120l-kar! finns mycket annat du kan stoppar ner där! Jo jag vet att karet inte är så stort. Det blir uppgradering senare,, det är inte mitt första salt kar,, frågan var om det går att introducera dom samtidigt och det verkar ju gå bra. Tack för svarenSök på kojjes 375 så hittar ni mitt föra salt kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MagnusJ Postat 30 mars 2015 Dela Postat 30 mars 2015 Ahh den eviga motiveringen, den stundande uppgraderingen... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rasmus.eriksson Postat 16 juni 2015 Dela Postat 16 juni 2015 Spelar väl ingen roll om man skall uppgradera eller inte.. 120L är för litet för kirurger, då bör man vänta med inköp av fisk till efter uppgraderingen. Man köper väl inte en häst innan man köpt ett stall? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.