Postat 30 september 20159 år Måste ju gå att koppla lagret till webshopen,,man kan ju inte sälja o ta betalt för varor man inte har? kanske man kan? men man bör ju informera kunden om detta...Hur ska kunden veta att man måste beställa vinteremballage på sommaren?
Postat 30 september 20159 år Måste ju gå att koppla lagret till webshopen,,man kan ju inte sälja o ta betalt för varor man inte har? kanske man kan? men man bör ju informera kunden om detta...Hur ska kunden veta att man måste beställa vinteremballage på sommaren?Självklart går det att koppla till lagret, men det förutsätter att lagerstatus hålls uppdaterad. Det kräver en del arbete för att det ska fungera. Viktigt är ju att man har en bra kommunikation med kunden så att man lämnar besked om en viss vara är slut och leveransen dröjer.
Postat 30 september 20159 år jag är en riktigt nöjd kund hos triton :-) brukar dock vara dit lite då och då också
Postat 1 oktober 20159 år Jag har handlat på Triton (JR) i hundra år.. Jag har sett Leifar komma och gå.. Jag har varit runt i de flesta av Sveriges saltbutiker genom åren och det finns många bra men ingen som är bättre än Triton när det kommer till utbud och service. Nu har jag här fått ytterligare ett bevis på att de är "Fömodligen den bästa saltbutiken i världen" eller vad nu sloganen är
Postat 1 oktober 20159 år Då får man hoppas att deras omtag även gör dem till den bästa saltvattensbutiken på webben;)
Postat 1 oktober 20159 år Har handlat från Triton via webbshoppen från och till under många år (startade de i början av 2000-talet nångång?), har alltid fått kanonbra service!
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.