wizz Postat 30 september 2015 Dela Postat 30 september 2015 Då Majornas glas lagt ner vad jag hört så undrar jag lite om det finns någon annan i eller runt Göteborg som limmar Akvarium och sump!Någon som vet så tipas gärna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conjor Postat 30 september 2015 Dela Postat 30 september 2015 Den ända jag vet som tar imot beställningar på Akvarier i GBG är Godhems Zoomen det finns säkert flera som vet andra alternativ kanske. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wizz Postat 30 september 2015 Författare Dela Postat 30 september 2015 Ok. Skall kolla med dom.Såg även att Företagsakvarium i Kungsbacka gör måtbeställda akvarium. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 30 september 2015 Dela Postat 30 september 2015 BiotedMarin (Ted) fixar säkert akvarium. Telefon 0300-17960han är i butiken nu så ring Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conjor Postat 30 september 2015 Dela Postat 30 september 2015 Det som är gemensamt för de flesta butiker är samma märke på den som gör Akvariernasen kan det kanske skillja på priset kanske lite Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wizz Postat 30 september 2015 Författare Dela Postat 30 september 2015 Ringde Ted men inget svar så får försöka maila honom istället och hoppas på svar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 30 september 2015 Dela Postat 30 september 2015 Ringde Ted men inget svar så får försöka maila honom istället och hoppas på svar.han hart haft kundmöte så testa igen. Kolla på Hans FB sida då man skriver om han är inne eller åkt ut en stund. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conjor Postat 30 september 2015 Dela Postat 30 september 2015 Godhems ZOO i Göteborg närmare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wizz Postat 30 september 2015 Författare Dela Postat 30 september 2015 Har just fått tag i Ted så får vi se vad han får fram. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 30 september 2015 Dela Postat 30 september 2015 Har just fått tag i Ted så får vi se vad han får fram.Så trevligt vad blir det för mått / storlek /Christian Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
turboadde Postat 30 september 2015 Dela Postat 30 september 2015 Vad har hänt med majornas? Riktigt tråkig nyhet dådom har haft otroligt bra priser och support Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wizz Postat 1 oktober 2015 Författare Dela Postat 1 oktober 2015 Så trevligt vad blir det för mått / storlek /ChristianHej Christian. Den blir i storlek 40 x 40 x 40 Med tre fack och en färskvatten del på ca: 13 liter Ingen stor och flådig sak men kommer fylla sin funktion skulle jag tro. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 1 oktober 2015 Dela Postat 1 oktober 2015 Efter att jag kollade runt gällande akvarium sist var det Företagsakvarium som var utan tvekan billigast, Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wizz Postat 2 oktober 2015 Författare Dela Postat 2 oktober 2015 Jag mailade dom med men fick tyvärr inget svar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.