Gå till innehåll

Var köpa Harlequin räkor?


petrol

Rekommenderade inlägg

varför vill man bli av med stjärnor som äter kalkalger egentligen? jag har massvis med sådana, mycket uppskattat då karet slipper se ut som om något sprayat allting med lila färg.

Jag tyckte mitt lilla kar blev för fullt med dessa stjärnor och skaffade en Harlequin - det har jag ångrat eftersom de åt upp dessa stjärnor helt och jag saknar dem:smiley13:

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har du möjlighet att samla upp många du kan och ta med dig när du kommer till framsidan nästa gång? Jag tror jag har en bra plats för dem!

Jaså var ska du lägga dem, i hajtanken på jobbet?

Vi var ju på Universeum också, så det var ju synd att jag inte fick med mig några då.

Såg dig inte där förresten, men jag såg vart du har köpt ditt nano.... på Universeum-shopen...

(bara att tillsätta 2 dl vatten. Fiskar och uv-ljus medföljer..)

post-1503-14468913435463_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså var ska du lägga dem, i hajtanken på jobbet?

Vi var ju på Universeum också, så det var ju synd att jag inte fick med mig några då.

Såg dig inte där förresten, men jag såg vart du har köpt ditt nano.... på Universeum-shopen...

(bara att tillsätta 2 dl vatten. Fiskar och uv-ljus medföljer..)

Den har jag missat!!!!

Hänger på låset i morgon bitti:ler:

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ingen i södra sverige som har en harlequin räka över onödigt att köpa en ny om den kommer att dö när sjöstjärnorna är slut.

Då tycker jag att det är bätre om den får flytta runt lite mellan karen hoss olika här på SG.

Jag har börjat få lite väl mycket små sjöstjärnor nu

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ingen i södra sverige som har en harlequin räka över onödigt att köpa en ny om den kommer att dö när sjöstjärnorna är slut.

Då tycker jag att det är bätre om den får flytta runt lite mellan karen hoss olika här på SG.

Jag har börjat få lite väl mycket små sjöstjärnor nu

Tror att dom som köper dom ser till att mata sina räkor. Göran på Ciklidhuset matar sina med choko ship starfish som inte är så dyra. Går nog att frysa in också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...