Tedb Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Här e en länk till en hemsidan för filmen coral reef adventurehttp://www.coralfilm.com/ Citera
Tedb Postat 19 januari 2006 Författare Postat 19 januari 2006 ta den virtuella turen den e rätt roligt uppbyggd Citera
Clownen Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Verkar vara en riktigt läcker film! Hade själv kontakt med en sådan sjöorm i Thailand. Den fick för sig att mitt cyklop var en spegel och det var inte så roligt. Nyfikna men tydligen ganska snälla vilket kanske är tur med tanke på att de har ett gift som är starkare än en kobras !Någon som har denna film? Citera
Cathulu Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Jag ska gå och se den på lördag. Ska bli trevligt. Citera
Drullputt Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Har den i 720p, alltså HDTV upplösning. Sjukt läckert på min 32" LCD HDTV !! Citera
jimmy Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 akta er för att länka för mycket nu vi vill inte att Wrang ska råka i knipa skicka sånt där via PM istället Citera
Drullputt Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Demot måste gå att få tag i lagligt iaf. Har sett att dom spelade det och Amazing Caves om och om igen på en elkedja för att demonstrera bild och ljudkvalitén med HDTV. Men dom kanske åxå har "lånat" ? Citera
Laserbengan Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Ja det kommer ju spelare som tar alla möjliga format. Utvecklingen går väldigt fort! Kul att det funkar!När det gäller HDTV verkar det som om torrents och nedladdning som gäller.? Som sagt det är svårt att få tag pådem på annat sätt!( Host host "lånade" 5e elementet i HDTV -riktigt grym bild på plasman....)Men det är ju trotts allt naturfilmer som gör sej bäst i det formatet!!! Citera
Drullputt Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Finns dock väldigt mycket fejk-HD ute, i nästan alla filnamn står det HDTV fast det inte är det. Det ska stå 720p eller 1080i, dessutom är det enkelt att kolla. En riktig HDTV film är flera gånger större än en i vanligt format, en 90min rulle i HD är på närmare 4GB, jämfört med 700MB för en i vanlig kvalitet.Håller med om att det är naturfilmerna som är grymma att se. Men grymmast är dom animerade filmerna i HD upplösning, helt sjukt bra ljud och bild. Citera
Laserbengan Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Ok. Frågan är om Coral reef adventure är fejk? Formatet är: HRHDTV Divx6 Mp3 Citera
wrang Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 OBSMassa inlägg raderade då dess innehåll hör INTE hemma här på forumet. Ni vet säkert vilka jag menar så VARNING till de som länkat eller antyder till olagligehter med fildelning etcTack för upplysningen som gavs om denna tråd/Moderator Citera
Drullputt Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Ok. Frågan är om Coral reef adventure är fejk? Formatet är: HRHDTV Divx6 Mp3Den jag har är då äkta, filnamnet är: Coral.Reef.Adventure.HDTV.720p 46min 13sek 2.01GBMen om vi håller oss till den lagliga HDTV trailern, behöver ingen få sig på skallen, och inläggen kanske får vara kvar. Citera
denuo Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Kanske ska se denna film på Cosmonova i helgen, nån som varit där och sett den? Citera
Laserbengan Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Måste bli grym på IMAX. Har sett en korallfilm på Lisseberg på deras biograf men det är ju inte i närheten av Cosmonova. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.