Gå till innehåll

coralfilm


Tedb

Rekommenderade inlägg

Verkar vara en riktigt läcker film!

Hade själv kontakt med en sådan sjöorm i Thailand. Den fick för sig att mitt cyklop var en spegel och det var inte så roligt. Nyfikna men tydligen ganska snälla vilket kanske är tur med tanke på att de har ett gift som är starkare än en kobras :)!

Någon som har denna film?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Ja det kommer ju spelare som tar alla möjliga format. Utvecklingen går väldigt fort! Kul att det funkar!

När det gäller HDTV verkar det som om torrents och nedladdning som gäller.? Som sagt det är svårt att få tag pådem på annat sätt!( Host host "lånade" 5e elementet i HDTV -riktigt grym bild på plasman....)

Men det är ju trotts allt naturfilmer som gör sej bäst i det formatet!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Finns dock väldigt mycket fejk-HD ute, i nästan alla filnamn står det HDTV fast det inte är det. Det ska stå 720p eller 1080i, dessutom är det enkelt att kolla. En riktig HDTV film är flera gånger större än en i vanligt format, en 90min rulle i HD är på närmare 4GB, jämfört med 700MB för en i vanlig kvalitet.

Håller med om att det är naturfilmerna som är grymma att se. Men grymmast är dom animerade filmerna i HD upplösning, helt sjukt bra ljud och bild.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

OBS

Massa inlägg raderade då dess innehåll hör INTE hemma här på forumet.

Ni vet säkert vilka jag menar så VARNING till de som länkat eller antyder till olagligehter med fildelning etc

Tack för upplysningen som gavs om denna tråd

/Moderator

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok. Frågan är om Coral reef adventure är fejk? Formatet är: HRHDTV Divx6 Mp3

Den jag har är då äkta, filnamnet är: Coral.Reef.Adventure.HDTV.720p

46min 13sek

2.01GB

Men om vi håller oss till den lagliga HDTV trailern, behöver ingen få sig på skallen, och inläggen kanske får vara kvar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...