mekl Postat 7 juni 2017 Dela Postat 7 juni 2017 Tog några bilder på min imperator... Har haft den sedan han var 4 cm. Idag är han fet och dryga 20 cm. Men han letar större bostad... Hope you enjoy:) 10 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 7 juni 2017 Dela Postat 7 juni 2017 Tjusig! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akvariefisken_89 Postat 7 juni 2017 Dela Postat 7 juni 2017 Jättefin! Hur stort är ditt akvarium och hur lång tid tog det från 4 cm till 20? Köpte du palettkirurgen samtidigt? Var den i samma storlek som imperatorn ungefär? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NovemberRain Postat 8 juni 2017 Dela Postat 8 juni 2017 Wow säger jag bara! Otroligt vacker och väldigt kul att du haft den sedan den var bara 4cm :-) Du ser ut att ha otroligt fina koraller också :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
per.w Postat 8 juni 2017 Dela Postat 8 juni 2017 (ändrat) Kanon fin imperator och fina koraller... Det finns bara en lösning tänker jag, när du skriver att han söker nytt hem... "Större akvarium".... Om frun protesterar, säger du bara rätt och slätt "Ja du får välja mig och nytt akvarium eller så flyttar jag och tar fiskarna med mig"...... De brukar inte kasta in handduken så lätt, så då är det bara att utöka.... Hihi.... Själv skulle jag köpa ett större än min 720 burk om jag hade någon längre vägg att ställa det vid, men längsta väggen utan dörr eller annat skit är ca 2 m.... Så jag är körd... Ändrat 8 juni 2017 av per.w 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jokkmokksjocke Postat 8 juni 2017 Dela Postat 8 juni 2017 Wow! Mycket finns! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mekl Postat 8 juni 2017 Författare Dela Postat 8 juni 2017 Man borde ha tagit mer bilder... hittar knappt nån under tiden den färgade om. Köpte den januari 2011. Färgade om till hösten 2012. "Segelfenan" har kommit sista året. Han går i 800 liter nu så det är lite för trångt... 11 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
addo Postat 9 juni 2017 Dela Postat 9 juni 2017 Fin fisk! Kan du inte uppdatera din tråd om karet? Det verkar se riktigt fint ut! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rameau Postat 9 juni 2017 Dela Postat 9 juni 2017 Håller mer bilder på karet och teknik! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
per.w Postat 17 juni 2017 Dela Postat 17 juni 2017 Faaaan va fint.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 18 juni 2017 Dela Postat 18 juni 2017 Ser mycket snyggt ut Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SouthernComfort Postat 11 oktober 2017 Dela Postat 11 oktober 2017 Kanon fin Fisk !!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Slanten Postat 11 oktober 2017 Dela Postat 11 oktober 2017 Mycket fint akvarium och en fantastisk fisk! Den är snygg både som juvenil och vuxen! Hur lång tid tar det från att den börjar färga om tills den är färdig? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
per.w Postat 12 oktober 2017 Dela Postat 12 oktober 2017 Min Imperator har precis börjat färga om, det tog tre år. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.