Postat 7 juni 20178 Är Tog nÄgra bilder pÄ min imperator... Har haft den sedan han var 4 cm. Idag Àr han fet och dryga 20 cm. Men han letar större bostad... Hope you enjoy:)
Postat 7 juni 20178 Ă„r JĂ€ttefin! Hur stort Ă€r ditt akvarium och hur lĂ„ng tid tog det frĂ„n 4 cm till 20?  Köpte du palettkirurgen samtidigt? Var den i samma storlek som imperatorn ungefĂ€r?Â
Postat 8 juni 20178 Är Wow sÀger jag bara! Otroligt vacker och vÀldigt kul att du haft den sedan den var bara 4cm :-) Du ser ut att ha otroligt fina koraller ocksÄ :-)
Postat 8 juni 20178 Ă„r Kanon fin imperator och fina koraller... Det finns bara en lösning tĂ€nker jag, nĂ€r du skriver att han söker nytt hem... "Större akvarium".... Om frun protesterar, sĂ€ger du bara rĂ€tt och slĂ€tt "Ja du fĂ„r vĂ€lja mig och nytt akvarium eller sĂ„ flyttar jag och tar fiskarna med mig"...... De brukar inte kasta in handduken sĂ„ lĂ€tt, sĂ„ dĂ„ Ă€r det bara att utöka.... Hihi.... SjĂ€lv skulle jag köpa ett större Ă€n min 720 burk om jag hade nĂ„gon lĂ€ngre vĂ€gg att stĂ€lla det vid, men lĂ€ngsta vĂ€ggen utan dörr eller annat skit Ă€r ca 2 m.... SĂ„ jag Ă€r körd...  Ăndrat 8 juni 20178 Ă„r av per.w
Postat 8 juni 20178 Ă„r Författare Man borde ha tagit mer bilder... hittar knappt nĂ„n under tiden den fĂ€rgade om. Köpte den januari 2011. FĂ€rgade om till hösten 2012. "Segelfenan" har kommit sista Ă„ret. Han gĂ„r i 800 liter nu sĂ„ det Ă€r lite för trĂ„ngt... Â
Postat 9 juni 20178 Är Fin fisk! Kan du inte uppdatera din trÄd om karet? Det verkar se riktigt fint ut!
Postat 11 oktober 20178 Är Mycket fint akvarium och en fantastisk fisk! Den Àr snygg bÄde som juvenil och vuxen! Hur lÄng tid tar det frÄn att den börjar fÀrga om tills den Àr fÀrdig?
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.