Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat
  • Författare

Lps stormtrivs iaf tror jag aldrig sett symphyllian så uppblåst. Ja hoppas lösa nå i veckan, det man lärt sig under åren är att ha is i magen och inte stressa :)

EE8DEF31-E0FC-48A6-A93F-1C21AF5B74B5.jpeg

• Svar 82
  • Visningar 12,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Most Popular Posts

• Nu lyser den igen   Ati har inte hunnit svara på vilket drivdon jag ska köpa och om jag kan köpa det av dom ännu... Går som oftast snabbare att ta reda på och lösa problemen själv. Slapp undan billi

• Med alla motgångar med sps som dör så stormtrivs åtminstone mina LPS, fick äntligen tag på en gul/orange euphyllia      

Populära bilder

Postat

Tråkigt att höra! Exploderade rutan eller hann du tömma karet?
Bara att bita ihop och komma igen. Nu har du ju möjlighet att ändra på det som du inte varit nöjd med [emoji38]

Postat
  • Författare
8 timmar sedan, tiomm said:

Tråkigt att höra! Exploderade rutan eller hann du tömma karet?
Bara att bita ihop och komma igen. Nu har du ju möjlighet att ändra på det som du inte varit nöjd med emoji38.png

Nej, sprack loss en flisa från nedre hörnet av framrutan när vi ställde ner det. Det var tömt som tur var :)

Postat
  • Författare

Ikväll hämtade jag ett 300 liters så förhoppningsvis till helgen är det igång 👍

• 3 veckor senare...
Postat
  • Författare

Försäkringen ersatte mig väl och idag kom mitt nya kar, ett Red Sea Reefer 350, det tillfälliga jag köpte är nu till salu och en ny tråd kommer förhoppningsvis :) 

• 1 år senare...
Postat
On 2019-12-08 at 10:20, Rameau skrev:

Karet har varit i dvala i 1 1/2 år men ser oförskämt bra ut, senaste loggade testerna innan de jag gjorde i förra veckan var i juni 2018!! Kör bara på med core 7 other methods, med ett vattenbyte om 10% per kvartal. Skickade även in ett triton-lab test nu för att se övriga värden. 

image.jpg

Lite off av ämnet, men har köpt in ett aqua medic armatus xd 375. Ser ut som du har något (hade) något av den varianten. Undrar bara lite om en matta behövs mellan akvariet och bänken😊

Postat
  • Författare

Vad jag förstod skulle det inte behövas men ganska lätt åtgärd att göra innan och desto svårare efter det är fyllt 😅

Postat

Bor fortfarande hemma och har karet på övervåningen,630kg hoppas golvet klarar sig och vill helst inte ha någon skräckhistoria om att 380l åker ut i hela huset. Är så nojjig över att glaset ska spricka 

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.