Rameau 530 Posted November 2, 2020 Author Report Share Posted November 2, 2020 Lps stormtrivs iaf tror jag aldrig sett symphyllian så uppblåst. Ja hoppas lösa nå i veckan, det man lärt sig under åren är att ha is i magen och inte stressa 1 Quote Link to post Share on other sites
tiomm 47 Posted November 2, 2020 Report Share Posted November 2, 2020 Tråkigt att höra! Exploderade rutan eller hann du tömma karet?Bara att bita ihop och komma igen. Nu har du ju möjlighet att ändra på det som du inte varit nöjd med Quote Link to post Share on other sites
Rameau 530 Posted November 3, 2020 Author Report Share Posted November 3, 2020 8 timmar sedan, tiomm said: Tråkigt att höra! Exploderade rutan eller hann du tömma karet? Bara att bita ihop och komma igen. Nu har du ju möjlighet att ändra på det som du inte varit nöjd med Nej, sprack loss en flisa från nedre hörnet av framrutan när vi ställde ner det. Det var tömt som tur var Quote Link to post Share on other sites
Rameau 530 Posted November 5, 2020 Author Report Share Posted November 5, 2020 Ikväll hämtade jag ett 300 liters så förhoppningsvis till helgen är det igång 3 Quote Link to post Share on other sites
Rameau 530 Posted November 24, 2020 Author Report Share Posted November 24, 2020 Försäkringen ersatte mig väl och idag kom mitt nya kar, ett Red Sea Reefer 350, det tillfälliga jag köpte är nu till salu och en ny tråd kommer förhoppningsvis 4 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts