ormet Postat 22 januari 2019 Postat 22 januari 2019 Vi kommer göra underhåll på sajten på Söndag den 27:e Januari med start klockan 18:00. Det är dags för en ny version av forumprogramvaran. Vi uppskattar ca 2 timmars arbete för detta och under den tiden kommer forumet inte vara åtkomligt. 2 Citera
Slanten Postat 22 januari 2019 Postat 22 januari 2019 Är det några nya funktioner som kommer eller är det "bara" en uppdatering som inte märks... Citera
Tribiani Postat 23 januari 2019 Postat 23 januari 2019 Det blir en större uppdatering med flera nya funktioner. 2 Citera
Tribiani Postat 25 januari 2019 Postat 25 januari 2019 Vi siktar på v4.3.6. Det jobbas på v4.4 men den får vänta tills den är stabil. Idag kör vi v4.1.19.4 Här går det att följa vad som händer med programvaran och dess uppdateringar. Invision Community Blog 1 Citera
danne031 Postat 25 januari 2019 Postat 25 januari 2019 Jag vet inte om det är min sunkiga jobbdator men det flödet är horribelt och skrollar i sidled hur långt som helst.. Kanske fel ställe men hursomhelst, jobbas det något på användandet av emojis från android/apple? Citera
wrang Postat 26 januari 2019 Postat 26 januari 2019 Vet att det pratats om innan men finns det någon riktig köp & sälj modul till forumet och finns det någon tanke att lägga in den?Dagens funkar visserligen men borde förbättras och lite nyare tänk.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Tribiani Postat 26 januari 2019 Postat 26 januari 2019 Det som finns inbyggt är mer att SG skulle sälja saker och inte mellan användarna. Vi får se om det finns något plugin som kan passa oss efter uppdateringen. Problemet där är att supporten och uppdateringsmöjligheten kan försvinna helt plötsligt och det är inte så bra. Jag brukar då och då kolla efter en "köp o sälj"-funktion. 1 Citera
Tribiani Postat 27 januari 2019 Postat 27 januari 2019 Det finns en del som inte uppdaterades nu utan som fixas efter hand, bland annat vårt tema. Därför körs Standard tema just nu. En del översättningar håller på att göras. Citera
wrang Postat 27 januari 2019 Postat 27 januari 2019 glöm ej att lösa Tapatalk funktionen den funkar inte alls nu Citera
Tribiani Postat 27 januari 2019 Postat 27 januari 2019 Glömde tyvärr det. Ska fixa. Edit. Det var struligare än jag trodde. Har fått ta hjälp av deras support. Inväntar deras svar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.