Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
3 minuter sedan, Locutus sa:

God dag

Efter ett lösenordsbyte, fungerar inte det nya lösenordet om jag loggar ut. Måste resetta mitt lösenord varje gång jag vill logga in.

Var det så innan i söndags också @Locutus?

Postat (ändrat)
2 minuter sedan, Tribiani sa:

Var det så innan i söndags också @Locutus?

Jag har tyvärr inte varit inne på SG sedan före Jul. Så jag vet inte, ska testa det mer när jag kommer hem ikväll (sitter på jobb och debuggar andra program nu ;) ). Så ska du få en mer utförlig rapport.

/Magnus

Ändrat av Locutus
  • Tack 1
Postat
1 timme sedan, wrang sa:

Tror att det är så enkelt att #Tribiani profil är inom admin gränssnittet som man ej kan ”gilla” inlägg

Det kan mycket väl vara så. Får kolla upp det någon gång.

Postat
On 2019-01-29 at 14:10, Locutus sa:

Efter ett lösenordsbyte, fungerar inte det nya lösenordet om jag loggar ut. Måste resetta mitt lösenord varje gång jag vill logga in.

Samma här... Blev utlåst och kommer bara in genom lösenordsbyte, varje inloggning.

Postat

Hmmm vet inte om det går att ändra i mobilversionen faktiskt. Man kommer nog inte åt Kontomenyn men ska kolla upp det. 

Edit; Nej man kan tyvärr inte ändra i den menyn. Då får man ha djupare kunskaper än vad jag har.

Postat

Skönt att fler saknar detta med att -

?markera forumet läst

byter man temat så kommer den upp i menyn så tror att erat design team behöver fixa detta i templaten.

Postat
1 timme sedan, wrang sa:

Skönt att fler saknar detta med att -

?markera forumet läst

byter man temat så kommer den upp i menyn så tror att erat design team behöver fixa detta i templaten.

Det kan mycket väl vara temarelatetat. 

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...