Tribiani Postat 29 januari 2019 Postat 29 januari 2019 Kända saker som ej fungerar som det ska efter uppdateringen till 4.3.6 Temat Tapatalk Markera som såld i Köp och sälj Viss översättning Citera
Slanten Postat 29 januari 2019 Postat 29 januari 2019 På mobilversionen går det inte att gilla ditt inlägg ovan. Verkar gälla dig i andra trådar också. 1 1 Citera
Tribiani Postat 29 januari 2019 Författare Postat 29 januari 2019 Hmmm jag kan gilla ditt inlägg @Slanten. Får kolla upp det. Då går jag ju miste om massor av gillande . Hahaha Citera
KennethN Postat 29 januari 2019 Postat 29 januari 2019 Jag kan gilla Slantens inlägg men inte ditt @Tribiani. Jag har android (samsung) och kör google chrome webläsare. 1 1 Citera
Magnus Borg Postat 29 januari 2019 Postat 29 januari 2019 God dag Efter ett lösenordsbyte, fungerar inte det nya lösenordet om jag loggar ut. Måste resetta mitt lösenord varje gång jag vill logga in. Citera
Tribiani Postat 29 januari 2019 Författare Postat 29 januari 2019 3 minuter sedan, Locutus sa: God dag Efter ett lösenordsbyte, fungerar inte det nya lösenordet om jag loggar ut. Måste resetta mitt lösenord varje gång jag vill logga in. Var det så innan i söndags också @Locutus? Citera
Magnus Borg Postat 29 januari 2019 Postat 29 januari 2019 (ändrat) 2 minuter sedan, Tribiani sa: Var det så innan i söndags också @Locutus? Jag har tyvärr inte varit inne på SG sedan före Jul. Så jag vet inte, ska testa det mer när jag kommer hem ikväll (sitter på jobb och debuggar andra program nu ). Så ska du få en mer utförlig rapport. /Magnus Ändrat 29 januari 2019 av Locutus 1 Citera
danne031 Postat 29 januari 2019 Postat 29 januari 2019 5 timmar sedan, KennethN sa: Jag kan gilla Slantens inlägg men inte ditt @Tribiani. Jag har android (samsung) och kör google chrome webläsare. Samma resultat och uppställning här. Citera
wrang Postat 29 januari 2019 Postat 29 januari 2019 Tror att det är så enkelt att #Tribiani profil är inom admin gränssnittet som man ej kan ”gilla” inlägg Citera
Tribiani Postat 29 januari 2019 Författare Postat 29 januari 2019 1 timme sedan, wrang sa: Tror att det är så enkelt att #Tribiani profil är inom admin gränssnittet som man ej kan ”gilla” inlägg Det kan mycket väl vara så. Får kolla upp det någon gång. Citera
petnym Postat 30 januari 2019 Postat 30 januari 2019 On 2019-01-29 at 14:10, Locutus sa: Efter ett lösenordsbyte, fungerar inte det nya lösenordet om jag loggar ut. Måste resetta mitt lösenord varje gång jag vill logga in. Samma här... Blev utlåst och kommer bara in genom lösenordsbyte, varje inloggning. Citera
wrang Postat 31 januari 2019 Postat 31 januari 2019 29 minuter sedan, Tribiani sa: Hmm. Jag har logga. Rensat cash i safari på IOS 12 så funkar det igen Citera
Tribiani Postat 3 februari 2019 Författare Postat 3 februari 2019 Nej tyvärr inte. Jobbar på det. Citera
MattiasN Postat 3 februari 2019 Postat 3 februari 2019 9 timmar sedan, Tribiani sa: Nej tyvärr inte. Jobbar på det. Okej, tack för slitet! Funkar ju i webläsare oxå men vän vid tapatalk Citera
Tribiani Postat 6 februari 2019 Författare Postat 6 februari 2019 Temat är fixat så när som på någon liten översättning. Citera
Slanten Postat 7 februari 2019 Postat 7 februari 2019 Nu känner man igen sig igen! Det verkar som att knappen för att "Markera alla nya poster som lästa" är borta. Det gäller både webb- och mobilvarianten. Citera
Slanten Postat 7 februari 2019 Postat 7 februari 2019 Nu har blindstyret hittat knappen i webbläget, men på mobilversionen ligger den tre knapptryckningar ner i menyn. Går det att fixa till? 1 Citera
Tribiani Postat 7 februari 2019 Författare Postat 7 februari 2019 Hmmm vet inte om det går att ändra i mobilversionen faktiskt. Man kommer nog inte åt Kontomenyn men ska kolla upp det. Edit; Nej man kan tyvärr inte ändra i den menyn. Då får man ha djupare kunskaper än vad jag har. Citera
wrang Postat 7 februari 2019 Postat 7 februari 2019 Skönt att fler saknar detta med att - markera forumet läst byter man temat så kommer den upp i menyn så tror att erat design team behöver fixa detta i templaten. Citera
danne031 Postat 7 februari 2019 Postat 7 februari 2019 Den finns hos mig för varje underforum..eller syftar ni på något annat? Citera
Tribiani Postat 7 februari 2019 Författare Postat 7 februari 2019 1 timme sedan, wrang sa: Skönt att fler saknar detta med att - markera forumet läst byter man temat så kommer den upp i menyn så tror att erat design team behöver fixa detta i templaten. Det kan mycket väl vara temarelatetat. Citera
wrang Postat 7 februari 2019 Postat 7 februari 2019 Väljer man standard tema blir det så här nu inte alla mobil anpassat Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.