Postat 29 januari 20196 år Kända saker som ej fungerar som det ska efter uppdateringen till 4.3.6 Temat Tapatalk Markera som såld i Köp och sälj Viss översättning
Postat 29 januari 20196 år På mobilversionen går det inte att gilla ditt inlägg ovan. Verkar gälla dig i andra trådar också.
Postat 29 januari 20196 år Författare Hmmm jag kan gilla ditt inlägg @Slanten. Får kolla upp det. Då går jag ju miste om massor av gillande ?. Hahaha
Postat 29 januari 20196 år Jag kan gilla Slantens inlägg men inte ditt @Tribiani. Jag har android (samsung) och kör google chrome webläsare.
Postat 29 januari 20196 år God dag Efter ett lösenordsbyte, fungerar inte det nya lösenordet om jag loggar ut. Måste resetta mitt lösenord varje gång jag vill logga in.
Postat 29 januari 20196 år Författare 3 minuter sedan, Locutus sa: God dag Efter ett lösenordsbyte, fungerar inte det nya lösenordet om jag loggar ut. Måste resetta mitt lösenord varje gång jag vill logga in. Var det så innan i söndags också @Locutus?
Postat 29 januari 20196 år 2 minuter sedan, Tribiani sa: Var det så innan i söndags också @Locutus? Jag har tyvärr inte varit inne på SG sedan före Jul. Så jag vet inte, ska testa det mer när jag kommer hem ikväll (sitter på jobb och debuggar andra program nu ). Så ska du få en mer utförlig rapport. /Magnus Ändrat 29 januari 20196 år av Locutus
Postat 29 januari 20196 år 5 timmar sedan, KennethN sa: Jag kan gilla Slantens inlägg men inte ditt @Tribiani. Jag har android (samsung) och kör google chrome webläsare. Samma resultat och uppställning här.
Postat 29 januari 20196 år Tror att det är så enkelt att #Tribiani profil är inom admin gränssnittet som man ej kan ”gilla” inlägg
Postat 29 januari 20196 år Författare 1 timme sedan, wrang sa: Tror att det är så enkelt att #Tribiani profil är inom admin gränssnittet som man ej kan ”gilla” inlägg Det kan mycket väl vara så. Får kolla upp det någon gång.
Postat 30 januari 20196 år On 2019-01-29 at 14:10, Locutus sa: Efter ett lösenordsbyte, fungerar inte det nya lösenordet om jag loggar ut. Måste resetta mitt lösenord varje gång jag vill logga in. Samma här... Blev utlåst och kommer bara in genom lösenordsbyte, varje inloggning.
Postat 31 januari 20196 år 29 minuter sedan, Tribiani sa: Hmm. Jag har logga. Rensat cash i safari på IOS 12 så funkar det igen ?
Postat 3 februari 20196 år 9 timmar sedan, Tribiani sa: Nej tyvärr inte. Jobbar på det. Okej, tack för slitet! Funkar ju i webläsare oxå men vän vid tapatalk
Postat 7 februari 20196 år Nu känner man igen sig igen! Det verkar som att knappen för att "Markera alla nya poster som lästa" är borta. Det gäller både webb- och mobilvarianten.
Postat 7 februari 20196 år Nu har blindstyret hittat knappen i webbläget, men på mobilversionen ligger den tre knapptryckningar ner i menyn. Går det att fixa till?
Postat 7 februari 20196 år Författare Hmmm vet inte om det går att ändra i mobilversionen faktiskt. Man kommer nog inte åt Kontomenyn men ska kolla upp det. Edit; Nej man kan tyvärr inte ändra i den menyn. Då får man ha djupare kunskaper än vad jag har.
Postat 7 februari 20196 år Skönt att fler saknar detta med att - ?markera forumet läst byter man temat så kommer den upp i menyn så tror att erat design team behöver fixa detta i templaten.
Postat 7 februari 20196 år Författare 1 timme sedan, wrang sa: Skönt att fler saknar detta med att - ?markera forumet läst byter man temat så kommer den upp i menyn så tror att erat design team behöver fixa detta i templaten. Det kan mycket väl vara temarelatetat.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.