Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat (ändrat)
12 timmar sedan, ormet sa:

Advanced tags & Prefixes samt Member Map uppdaterad. Felen som rapporterats är nu borta.

Det står forfarande array överallt i min profil. Dessutom saknas fortfarande en av mina bilder i min "mitt akvarium-tråd"

Ändrat av Petter N
Postat

@Petter N @Tribiani Det är vårt tema som ställer till det med Array. Jag använder "Default Theme" och då fungerar det som det ska, det är därför jag sett informationen ibland och ibland inte då jag hoppar mellan dem i felsökningssyfte.

Postat

Samma här - kommer inte åt artiklar när jag väljer menyn bläddra på datorn. Dock kommer den upp i mobilvarianten men då är Jonas artiklar under egen artikelrubrik och går inte att öppna

MVH Lasse

• 2 veckor senare...
Postat

Jag loggas inte in automatiskt längre. Jag vet inte om det beror på forumuppdateringen eller att jag uppdaterade Firefox till version 71.0 (båda skedde ungefär samtidigt) men jag nämner det ändå ifall fler medlemmar har samma problem.

På en annan site kunde jag plötsligt inte heller logga in automatiskt med Firefox 71, men där började det plötsligt fungera igen efter ett par dagar.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...