Christian J Postat 2 december 2019 Postat 2 december 2019 (ändrat) Jag klistrade in några artiklar som inte funkade (har inte kollat samtliga), men då började de plötsligt fungera. Dock inte denna: https://saltvattensguiden.se/articles.html/levande/cold-water/västkustakvariet-akvarietyper-r93/ Ändrat 2 december 2019 av Christian J Citera
Petter N Postat 3 december 2019 Postat 3 december 2019 (ändrat) 12 timmar sedan, ormet sa: Advanced tags & Prefixes samt Member Map uppdaterad. Felen som rapporterats är nu borta. Det står forfarande array överallt i min profil. Dessutom saknas fortfarande en av mina bilder i min "mitt akvarium-tråd" Ändrat 3 december 2019 av Petter N Citera
ormet Postat 3 december 2019 Postat 3 december 2019 @Petter N din bild kommer jag inte få tillbaka. Men din profil kan jag numera läsa utan problem, min egen med: 1 Citera
Petter N Postat 3 december 2019 Postat 3 december 2019 Jag ser bara Array när jag är inloggad. Citera
ormet Postat 3 december 2019 Postat 3 december 2019 @Petter N @Tribiani Det är vårt tema som ställer till det med Array. Jag använder "Default Theme" och då fungerar det som det ska, det är därför jag sett informationen ibland och ibland inte då jag hoppar mellan dem i felsökningssyfte. Citera
Lasse Postat 3 december 2019 Postat 3 december 2019 Samma här - kommer inte åt artiklar när jag väljer menyn bläddra på datorn. Dock kommer den upp i mobilvarianten men då är Jonas artiklar under egen artikelrubrik och går inte att öppna MVH Lasse Citera
Lasse Postat 14 december 2019 Postat 14 december 2019 Det vanligaste svaren verkar komma från en ny medlem som heter ämne MVH Lasse Citera
Christian J Postat 19 december 2019 Postat 19 december 2019 Jag loggas inte in automatiskt längre. Jag vet inte om det beror på forumuppdateringen eller att jag uppdaterade Firefox till version 71.0 (båda skedde ungefär samtidigt) men jag nämner det ändå ifall fler medlemmar har samma problem. På en annan site kunde jag plötsligt inte heller logga in automatiskt med Firefox 71, men där började det plötsligt fungera igen efter ett par dagar. Citera
Tribiani Postat 19 december 2019 Författare Postat 19 december 2019 On 2019-12-03 at 08:42, Petter N sa: Detta ska vara fixat nu @Petter N Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.