Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Just nu, kaptenen sa:

Shallow kar behöver man oftast måttbeställa hos butik eller ta det direkt med en glasmästare.

hmm, jag hade hoppats på att det fanns någon som tillverkade detta. Slippa allt med mättande och räknande hit och dit. 😃

Postat
7 minuter sedan, thomas5547 sa:

hmm, jag hade hoppats på att det fanns någon som tillverkade detta. Slippa allt med mättande och räknande hit och dit. 😃

Det kanske det finns om man letar lite men jag har inte sett några. Inte så stor marknad på udda mått. 

Postat

Företagsakvarium har ett fraggkar med låga mått på sin hemsida. Tror det är Preis som tillverkar dem. Det finns ju även 60-F från ADA om det är ett nano du är ute efter. De finns att beställa från Godhems Zoo.

Postat

Det här är ju inte så stort men fräsigt annars: https://www.cyberzoo.se/sv/articles/2.371.18533/zqare-extra-lagt-akvarium-36-liter-med-tackglas-hallare Du kan nog maila deras kundtjänst med och få en offert för ett måttbyggt akvarium, Kent i Nol kan med ordna måttbyggda akvarier, en del är lite tveksamma till om det är de snyggaste karen men i mindre storlek har det nog mindre betydelse. Skulle inte bli förvånad om inte Hercules Zoo i Göteborg med kan ordna måttbyggda akvarier.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...