Kim Rosenqvist 304 Posted February 22 Report Share Posted February 22 Jag har hybrid och gillar kombon helt klart. Det blir både bra spridning samtidigt som du har möjlighet till stt justera med LEDen. Dock har jag ju en "kåpa" ovanför mitt kar så har byggt en egen hybridanordning, som inte är vacker Quote Link to post Share on other sites
jeber 203 Posted February 23 Author Report Share Posted February 23 Jag har hybrid och gillar kombon helt klart. Det blir både bra spridning samtidigt som du har möjlighet till stt justera med LEDen. Dock har jag ju en "kåpa" ovanför mitt kar så har byggt en egen hybridanordning, som inte är vacker Spelar ju ingen roll när du kan dölja det så bra är nöjd med min belysning förutom att de inte är så tysta och omständiga att ändra schema på. Men största anledningen till att byta är för det är kul att testa nytt 1 Quote Link to post Share on other sites
jeber 203 Posted Saturday at 09:03 AM Author Report Share Posted Saturday at 09:03 AM Till mitt guldfisk minne stängt av uv och ändrat belysning till high growth. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts