Jump to content

Recommended Posts

• Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lite mer koraller på plats finns riktigt snälla människor här på SG! Har dragit igång med balling ca 10ml/ dygn, kör romans som innan. Behöver fler städare och en ny refugium lampa då min kina skit

Köpt en euphyllia och tre bangaier, hoppas verkligen dem klarar sig! Ser bra ut än så länge (24h) alla fiskar äter som dem ska. Har börjat få lite kiselalger så snart dags med turbosnäckor och fler

Fixat lite med hyllor och balling idag, kommer inte köra någon dosering än men skönt att det är förberett.

Jag har hybrid och gillar kombon helt klart. Det blir både bra spridning samtidigt som du har möjlighet till stt justera med LEDen.
Dock har jag ju en "kåpa" ovanför mitt kar så har byggt en egen hybridanordning, som inte är vacker

Spelar ju ingen roll när du kan dölja det så bra är nöjd med min belysning förutom att de inte är så tysta och omständiga att ändra schema på. Men största anledningen till att byta är för det är kul att testa nytt
  • Like 1