Postat 1 december 20204 år Hej. Alla stödjande medlemmar får helt gratis tillgång till min kalkylator jag precis byggt. Ett skäl av många att stödja SG. Här är en ”screenshot" hur den ser ut. Den finns under ”artiklar/artiklar för stödjande medlemmar/kemi”. /Jonas Roman Ändrat 1 december 20204 år av jonasroman
Postat 1 december 20204 år Författare 16 minuter sedan, MattiasN skrev: Grymt, praktiskt att ha på svenska och lättillgängligt! Bra jobbat Jonas! stort tack!
Postat 2 december 20204 år On 2020-12-01 at 19:18, MattiasN skrev: Grymt, praktiskt att ha på svenska och lättillgängligt! Bra jobbat Jonas! På svenska ? Ser bara engelsk text.
Postat 2 december 20204 år 1 timme sedan , wrang skrev: På svenska ? Ser bara engelsk text. Haha, det är ju rätt, såg svenska åäö och svenska benämningar under "chemical substance" så jag tänkte inte på engelskan i resten av dokumentet. Dokumentet är förresten lite klurigt att scrolla i på telefon(Samsung android) då kolumn a och b är låsta och tar upp större delen av skärmen, går dock att förminska så ytterligare kolumner får plats och kan fyllas i
Postat 16 januari 20214 år Författare Uppdaterad. Lagt till K2SO4 skall lägga upp den hör men finns redan under kemi version 3
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.