Clownen Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Vem har sagt att kallvattenskar är tråkiga och färglösa? Kolla in de här djuren och fiskarna: http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?s=&threadid=722059Mycket imponerande och unikt utseende tycker jag. Men det skulle nog vara svårt att få in de fiskarna till Sverige antar jag./Peter
Connaissancen Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Ja, verkligen imponerande!Ett sådant skulle jag inte ha nåt emot
addo Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Synd att man inte bor i Norge, skulle va skit skojj att samla lite djur själv.
stigigemla Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Jag körde kallt saltvatten fyra år på sjuttiotalet med blandade djur från medelhavet och Orust här på västkusten.Det var ju inte sådana färger på alla djur men det var skoj.
Clownen Postat 13 april 2006 Författare Postat 13 april 2006 Jag körde kallt saltvatten fyra år på sjuttiotalet med blandade djur från medelhavet och Orust här på västkusten.Det var ju inte sådana färger på alla djur men det var skoj.Jag antar att du inte har bilder från detta kar Stig? De där boxfiskarna är nog de fräckaste fiskarna jag sett. Någon som vet om dessa går att ha i varmt vatten (är nästan 100 på att jag sett detta i ett kar i USA).
GustavF Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Steve som har www.oregonreef.com har juen i sin "burk". Vet dock inte vad den heter.
stigigemla Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Om jag har något dia är det djupt nedgrävt nu efter mer än trettio år.
Clownen Postat 14 april 2006 Författare Postat 14 april 2006 Steve som har www.oregonreef.com har juen i sin "burk". Vet dock inte vad den heter.Yep det var där jag hade sett den! Han verkar ju veta vad han sysslar med så jag antar att de kan anpassa sig till varmare klimat (vem skulle inte kunna det).
addo Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Han (Steve Weast), sa i tråden att den inte trivdes så bra i hans varma kar, och att han bara hade den där medans han byggde kallvattenskaret. Men det kanske funkar jag vet inte.
Rekommenderade inlägg