wrang Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 Har fått lite funderingar och tipps om att eget Kemi forum skulle vara till hjälp då frågor som rör detta lätt "försvinner" i mängden så skapar ett till underforum till Sjukdomar & VattenHittar ni några tidigare inlägg som bättre är här så skriv trådens NAMN + Länk så kan någon utav oss moderatorer flytta denna lättareTack på förhand/Moderator Citera
Clownen Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 Tack Wrang, Det skulle inte vara ännu bättre att lägga det synligare som ett eget forum under Akvarium och ha ett separat för sjukdomar? Kanske är svårt att genomföra? Personligen tycker jag som sagt att kemidelen är minst lika viktig som teknikdelen och borde därför vara lätt att se när man besöker forumet. Bara ett förslag, ingen kritik MvhPeter Citera
Capote Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 Jag säger som Fylking: "-Äntligen", håller dessutom med Clownen flytta upp det en nivå! Citera
wrang Postat 20 april 2006 Författare Postat 20 april 2006 Allt går nästan att genomföra så nu är Kemi en egen del under Kategorin AkvarietSå nu Clownen och Capote får ni dra en sticka till stacken och sortera upp de trådar som finns från Vatten & Sjukdommar till den del som passar in på Kemi Citera
Sillen Postat 20 april 2006 Postat 20 april 2006 Allt går nästan att genomföra så nu är Kemi en egen del under Kategorin AkvarietSå nu Clownen och Capote får ni dra en sticka till stacken och sortera upp de trådar som finns från Vatten & Sjukdommar till den del som passar in på Kemi Så går det om man har synpunkter på admin idéer. Tycker det var bra idé i alla fall och håller med tidigare skrivare! Citera
Clownen Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Så nu har jag flyttat över trådarna som berör kemi från sjukdomar & vatten till forumet kemi (hoppas du inte blev ledsen Capote att jag gjorde det själv ). Säg gärna till om något flyttades över fel.Simma lugnt! Citera
Capote Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Inte ett dugg ledsen, jag flyttade ett par ämnen igår kväll (natt) mest för att prova att det funkade. Citera
wrang Postat 21 april 2006 Författare Postat 21 april 2006 Jag får tacká för hjälpen med detta. Har vi nån bra namn som man kan döpa de forums delen som heter Sjukdommar & Vatten till nått bättre eller är det bra som det är Citera
Clownen Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Ett förslag är att ett forum heter enbart Sjukdomar och det andra Kemi & Vatten eftersom vatten är mer förknippat med ämnen som berör kemi än sjukdomar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.