denuo Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 ahh snyggt! På bilderna ser det ut som du har grymt fint ljus i din burk! Citera
Laggeman Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 Skitsnyggt Emil! Kan bara tänka mig att ditt nästa kar kommer bli minst lika fint! Citera
matte54 Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 gillar hur du verkligen håller kalkalgerna borta från bakrutan så det blåa syns hela tiden verkligen mycket skrapande där Citera
watter Postat 18 maj 2007 Författare Postat 18 maj 2007 ahh snyggt! På bilderna ser det ut som du har grymt fint ljus i din burk!Tack, jo jag är faktiskt också väldigt nöjd med mitt ljus XM:s rocks mvh Emil Citera
watter Postat 18 maj 2007 Författare Postat 18 maj 2007 Skitsnyggt Emil! Kan bara tänka mig att ditt nästa kar kommer bli minst lika fint!Tackar så mycket mvh Emil Citera
watter Postat 18 maj 2007 Författare Postat 18 maj 2007 gillar hur du verkligen håller kalkalgerna borta från bakrutan så det blåa syns hela tiden verkligen mycket skrapande där Tack, jo det blir en del skrapande. Lite jobbigt ibland, men det blir jäkligt läckert mvh Emil Citera
adddo Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Lite uppdatering på detta fina kar vore kul. Har det hänt nåt nytt? Nya bilder? Citera
watter Postat 3 september 2007 Författare Postat 3 september 2007 Lite uppdatering på detta fina kar vore kul. Har det hänt nåt nytt? Nya bilder?Tjenna Bjarne, detta kar håller på att läggas ner. Så fortsättning kommer i min nya tråd, när jag har fått hem det nya karet, vilket antagligen blir om ca en vecka https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=16871mvh Emil Citera
adddo Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Tjenna Bjarne, detta kar håller på att läggas ner. Så fortsättning kommer i min nya tråd, när jag har fått hem det nya karet, vilket antagligen blir om ca en vecka https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=16871mvh EmilJa där ser man jag får hålla koll där istället då. Citera
teggner Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Jättefint emil, vilket maffigt monster du har till hepatus :'D Citera
kocknick Postat 27 augusti 2016 Postat 27 augusti 2016 kan man använda den grova filen också? eller spricker det då? kör annars efter konstens alla regler men kör med fina slipen, tar evigheter Citera
kocknick Postat 27 augusti 2016 Postat 27 augusti 2016 @stigigemla kan man använda den grova filen också? eller spricker det då? kör annars efter konstens alla regler men kör med fina slipen, tar evigheter Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.