Postat 18 maj 200718 år Skitsnyggt Emil! Kan bara tänka mig att ditt nästa kar kommer bli minst lika fint!
Postat 18 maj 200718 år gillar hur du verkligen håller kalkalgerna borta från bakrutan så det blåa syns hela tiden verkligen mycket skrapande där
Postat 18 maj 200718 år Författare ahh snyggt! På bilderna ser det ut som du har grymt fint ljus i din burk!Tack, jo jag är faktiskt också väldigt nöjd med mitt ljus XM:s rocks mvh Emil
Postat 18 maj 200718 år Författare Skitsnyggt Emil! Kan bara tänka mig att ditt nästa kar kommer bli minst lika fint!Tackar så mycket mvh Emil
Postat 18 maj 200718 år Författare gillar hur du verkligen håller kalkalgerna borta från bakrutan så det blåa syns hela tiden verkligen mycket skrapande där Tack, jo det blir en del skrapande. Lite jobbigt ibland, men det blir jäkligt läckert mvh Emil
Postat 3 september 200718 år Lite uppdatering på detta fina kar vore kul. Har det hänt nåt nytt? Nya bilder?
Postat 3 september 200718 år Författare Lite uppdatering på detta fina kar vore kul. Har det hänt nåt nytt? Nya bilder?Tjenna Bjarne, detta kar håller på att läggas ner. Så fortsättning kommer i min nya tråd, när jag har fått hem det nya karet, vilket antagligen blir om ca en vecka https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=16871mvh Emil
Postat 3 september 200717 år Tjenna Bjarne, detta kar håller på att läggas ner. Så fortsättning kommer i min nya tråd, när jag har fått hem det nya karet, vilket antagligen blir om ca en vecka https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=16871mvh EmilJa där ser man jag får hålla koll där istället då.
Postat 27 augusti 20169 år kan man använda den grova filen också? eller spricker det då? kör annars efter konstens alla regler men kör med fina slipen, tar evigheter
Postat 27 augusti 20169 år @stigigemla kan man använda den grova filen också? eller spricker det då? kör annars efter konstens alla regler men kör med fina slipen, tar evigheter
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.