Gå till innehåll

Emils 375 liters


watter

Rekommenderade inlägg

Alright, då var dem betydligt större än vad jag trodde. Undra vart sjuttsingen man då skall sätta dem. Har inte gjort hål i taket än så jag kan sätta dem uppe på vinden.

Värme stiger ju som sagt uppåt så man kanske ska sätta dem på väggen ovanför elkontakterna?

Hur mycket väger varje klump?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 886
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Alright, då var dem betydligt större än vad jag trodde. Undra vart sjuttsingen man då skall sätta dem. Har inte gjort hål i taket än så jag kan sätta dem uppe på vinden.

Värme stiger ju som sagt uppåt så man kanske ska sätta dem på väggen ovanför elkontakterna?

Hur mycket väger varje klump?

mm jag fick också en chock när jag plocka upp dom, men efter ett tag var dom inte så stora längre :P På väggen kan sätta dom, har för mig där var fäste på dom så man kunde göra det. Tro att varje klump vägde runt 5-6 kg, kommer inte riktigt ihåg vad han skrev till mig på mail om det, hmm :/

mvh Emil

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Okey!

hur många "fästpunkter" har dem för att sätta dem på väggen?

4 st skulle jag gissa på, något sådant?

Då kan man sätta dem på väggen längst upp vid taket. Det bör fungera. Har reglar som går där =)

Jag tittade efter nu ovh det var faktiskt bata två :S Men det ska nog funka bra ändå ;)

mvh Emil

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jo det gör ju det :) tyvärr. Man har ju annat att lägga pengar på också tyvärr.

Men nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova.

Meddelar när det blir en beställning och vad. Ska nog fortsätta planera, tänka och diskutera lite sen i trådarna få se.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jo det gör ju det :) tyvärr. Man har ju annat att lägga pengar på också tyvärr.

Men nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova.

Meddelar när det blir en beställning och vad. Ska nog fortsätta planera, tänka och diskutera lite sen i trådarna få se.

Säger detsamma, dags att krypa ner nu :)

mvh Emil

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Tjenna alla saltisar :) Det var ett bra tag sedan jag uppdatera denna tråd.

Om jag ska berätta lite om hur det går så kan jag bara säga att allt rullar på som vanligt, nyaste inköpet är två Tridacna Maxima musslor. Annars inte så mycket nytt...

mvh Emil

Lite bilder...

cimg0059kf1.jpg

cimg0077iy5.jpg

cimg0091bn6.jpg

cimg0151wl0.jpg

cimg0164kc1.jpg

cimg0174pp3.jpg

cimg0149xz9.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jättesnyggt Emil! :smiley20:

Tackar, tackar :)

Instämmer!, skitsnyggt kar du har!

Vill se ett par helhets bilder också!

Tack, visst här är en helbild. Tyvärr har jag jättesvårt att få till rätt fäger, på allt. Det blir dassigt, tyvärr. Men ni ser lite i alla fall ;)

cimg0203dn2.jpg

mvh Emil

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...