Gå till innehåll

PWSS något o ha?


Dave

Rekommenderade inlägg

modem? telefon? finns något av dessa reliker kvar?? : )

Har nu väntat, men inget svar. ringer imorgon så får jag nog tag i dem. inget svar: ja då blir det nog ris... kanske dags o starta egen webbbutik då någon med modem kan det...

bra tråd för dem som funderar o handla av dem, borde finns en sådan funktion på sg så folk kan skriva in sina omdömen. Här visar det tydligt att de flesta är nöjda med dem!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag tidigare sagt i tråden så gillar jag pwss, trevliga och hjälpsamma.

Det jag inte är nöjd med är deras sortiment som kunde varit lite större. Men det kommer väl får man hoppas! :)

Beställde lite grejer därifrån idag faktiskt.. dock hade dem inte allt jag ville ha.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Handlar allt till akvariet hos PWSS och har dom inte det jag vill ha så har han alltid fixat det!

Extremt bra service och snabb leverans!

Anledningen att det kört ihop sig lite på sistonde är att en av dom anställde har inte har jobbat på hela året pga sjukdom.

Men STÖRSTA rekomendationerna till PWSS!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

det verkar vara telefon som gäller om man vill ha tag i dem.. har inte fått något svar på mitt mail som jag skickade för ett par dagar sedan. men vad gör det, jag föredrar telefonkontakt så man kan tjöta lite och få svar direkt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...