Gå till innehåll

PWSS något o ha?


Dave

Rekommenderade inlägg

Beställde i söndags från PWSS o har ännu inte fått någe mail om frakt etc, mailade idag igen o frågade hur det gick, skrev att jag behöver saltet lite pronto. Men inget svar. Står att han har problem med mailen men det var ju i januari...??

Någon som lyckats få tag på honom via nätet??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde i söndags från PWSS o har ännu inte fått någe mail om frakt etc, mailade idag igen o frågade hur det gick, skrev att jag behöver saltet lite pronto. Men inget svar. Står att han har problem med mailen men det var ju i januari...??

Någon som lyckats få tag på honom via nätet??

Jag har aldrig haft några problem med dom,

Det är den enda företag som jag varit med om, som har ringt efter att jag haft lite problem med en skummarpump. & undrar hur det går.

Behöver man något pronto, Så är det alltid säkrast att ringa & kolla så att det finns på lager för omg leverans.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med de tidigare talarna. Du kan inte kräva att de är där 365 dagar om året och dessutom så säger de att du kan ringa jämt. Någon gång måste du göra annat som semmester. Men ring han om det är pronto!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

min erfarenhet:

Tar långt tid att få grejerna, har fått fel saker levererade. Väldigt svårt att få snabbt svar och mail ska vi inte tala om. Ringde säkert 20ggr på en vecka utan att komma fram.

Kommer man väl fram på telefon så är de jättetrevliga och hjälpsamma. Bra priser

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har handlat där en gång, inga problem alls. Lite sega mailsvar, men va f*n.. det kan jag förstå. Vet själv hur det är när man har 42 nya mail som ska besvaras.

Jag ringde och fick svar direkt, tyckte både patrick och tjejen var trevliga och hjälpsamma.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När det gäller service så är det ingen annan vebbutik som kommer i närheten. Sist jag handlade så frågade han på eget iniativ om jag var nöjd med en pryl jag har haft problem med. Det var jag inte, han gav mig då pengarna tillbaka fast att garantitiden var slut för över ett halvår sen.

Men jag tror att dom lider av lite växtvärk, dom har fått hyra in extra personal och han kommer att bygga större utrymme så småning om.

Behöver man något pronto så är det din LFS som gäller.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest lysröret

Patrick är en supertrevlig prick som är service-inriktad mot sina kunder. En ängel till skillnad mot någon annan(ingen nämnd).

JR & Reef Zone är lika trevliga de.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag har handlat för snart över 15.000:- och bytt saker fram o tillbaka oxå..

alltid är både patrik och sussie jätte trevliga!!

jämfört med andra butiker och generellt!

jag håller med om att det kan ta lite tid att få tag på de och få sina saker men de växer ju så det knakar..därav lite personalbrist...

ha lite tålamod och fortsätt ring!

i slutändan får du ändå service bättre än någon annanstans!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har inte handlat så mycket där,men dom gånger jag gjort det har det funkat bra,lite längre leveranstider brukar det vara i webb-butiker,tycker man fått positivt bemötande när man ringt,tycker vi ska va räda om våra svenska butiker

både vanliga och webb-butiker,webben är kanon för oss som har 20-100 miltill närmsta butik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tycker vi ska va räda om våra svenska butiker

Håller med tillfullo. Trotts att man luras utav priset att det är jätte billigt tex 25kg Salt så får man inte glömma att frakten tillkommer på webbutiker och då är uppe i samma pris som ens lokala affär

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag har inte haft några problem när jag beställt av Patrick och Susanne. Alltid trevligt bemötande och är det några problem så löser det sig. Kan rekommendera dom, som så många andra kan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Instämmer med merparten av föregående talare. Snabb service och bra priser med ett bra sortiment. Det kan ju faktiskt vara så att man kan ha tekniska problem utan att man vet om det. Men så fort det ringer någon och börjar undra så brukar dessa lösas. Testa att ringa till dem och tänk på att det finns mer för dem än bara hemsidan kanske?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...