Gå till innehåll

Mastertronic nu med Siri!


jonasroman

Rekommenderade inlägg

From idag fungerar MT med Siri. 

tex "Hey siri:"

-Perform Calcium test from Focustronic

-Start Phosphate test from Focustronic

-Get Alkalinity test result from Focustronic

 

och samtidigt som detta sker slutför vi de sista detaljerna på den kommande mastertronic Essentiell!

 

 

/Jonas Roman

 

 

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

On 2024-01-18 at 21:01, Dueholm78 skrev:

Intressant företagspolitik att framhäva något som gynnar i runda slängar 50% av ens kundkrets  🤔

@Dueholm78 Vi vet din  agenda Sören. Du har inte bidragit med något till detta eller något annat forum eller hobbyn överhuvudtaget på 6 år men så plötsligt skriver du oförskämdheter dag ut o dag in. 
 

som svar på din låtsaskritik, så är det givetvis så att vi kommer implementera ”Siri” för android också och Alkatronic. Så du kan fortsätta njuta av våra maskiner som du gjort felfritt i 6 år..väljer du byta så vore vi tacksamma om du slutade kasta obefogad skit på ett företag som enbart hjälpt dig i åratal. Vi med så många har genomskådat dig. 


J

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

On 2024-01-18 at 22:49, Oscarhaglund skrev:

Det är väl inget konstigt med det. 50% är mer än 0%.

Precis.

Det tycker egentligen inte Sören heller. Han driver bara sin  hatretorik som tydligen blivit  hans senaste hobby. 
 

vi kommer införa Siri på AT också samt för android 👌

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen hatretorik. Bara en undran varför man prioriterar talstyrning istället för kontinuerlig dosering som man utlovat under en ganska lång tid. Fullt förståeligt om man har resursbrist på ett mindre företag men då är det ju ännu mer noggrant att prioritera det man utlovat innan man tar tag i nya saker.

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det som är skönt på detta och andra forum som inte styrs av Focustronic är att här kan man ställa frågor angående produkterna utan att bli bortcensurerad som när man ställer samma frågor på erat officiella forum. Jag har full förståelse för att man skapar produkter som har barnsjukdomar och designmissar men det är sättet man hanterar dessa som skiljer seriösa företag från mindre seriösa.

Jag är fullt medveten om att du förmodligen snart kommer att radera ditt inlägg för att få bort kommentarerna precis som du brukar när folk kommer med motargument. 

 

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
On 2024-01-20 at 09:41, jonasroman skrev:

@Dueholm78 Vi vet din  agenda Sören. Du har inte bidragit med något till detta eller något annat forum eller hobbyn överhuvudtaget på 6 år men så plötsligt skriver du oförskämdheter dag ut o dag in. 
 

som svar på din låtsaskritik, så är det givetvis så att vi kommer implementera ”Siri” för android också och Alkatronic. Så du kan fortsätta njuta av våra maskiner som du gjort felfritt i 6 år..väljer du byta så vore vi tacksamma om du slutade kasta obefogad skit på ett företag som enbart hjälpt dig i åratal. Vi med så många har genomskådat dig. 


J

 

Det är ju just precis det här jag försöker poängtera. Du vet ju precis lika väl som jag att jag inte haft 6 felfria år. Du har ju skrivit om mitt SD-kort i både Alkatronic och Dosetronic flertalet gånger och jag har nog minst skrivit om dom 15-20 gånger själv. Men ett vänligt tips är att ta negativ kritik på lika stort allvar som positiv kritik. Maskinerna har sina bra sidor också men att sticka huvudet i jorden som en struts varje gång någon nämner något negativt är ingen bra affärsidé. Jag är helt säker på att om ni bemöter kritiken på ett sakligt sätt så kommer folk nog vara mer vänligt inställda till att stanna kvar som kunder. 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2 hours ago, Dueholm78 said:

Det är ju just precis det här jag försöker poängtera. Du vet ju precis lika väl som jag att jag inte haft 6 felfria år. Du har ju skrivit om mitt SD-kort i både Alkatronic och Dosetronic flertalet gånger och jag har nog minst skrivit om dom 15-20 gånger själv. Men ett vänligt tips är att ta negativ kritik på lika stort allvar som positiv kritik. Maskinerna har sina bra sidor också men att sticka huvudet i jorden som en struts varje gång någon nämner något negativt är ingen bra affärsidé. Jag är helt säker på att om ni bemöter kritiken på ett sakligt sätt så kommer folk nog vara mer vänligt inställda till att stanna kvar som kunder. 

Det här med att man kan behöva skriva om sd korten är verkligen ett fulhack det håller jag med om

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...