jonasroman Postat igår vid 07:15 Postat igår vid 07:15 Angående tidigare diskussioner och artiklar där Urea skulle kunna vara ett utmärkt kvävetillskott till våra koraller. Vad tror ni om den här kvalitén? Den borde väl vara tillräcklig? Vad tror du @Lasse https://allt-fraktfritt.se/hushallsprodukter-aemnen/urea-karbamid-teknisk-och-livsmedelskvalitet-kosmetikakvalitet/urea-livsmedelsgodkaend-2-kg.html Citera
Lasse Postat igår vid 07:39 Postat igår vid 07:39 Renast är nog om du pinkar i karet MVH Lasse 1 Citera
Lasse Postat igår vid 07:54 Postat igår vid 07:54 Vet inte om jag skulle lita på en produkt som beskriver sig självt som följer - min fetstil Citera Löst i vatten 5% fungerar det giftfritt mot flera skadegörare, sprutas på. Själva definitionen av giftfri motsäger ju det påståendet! MVH Lasse Citera
Christian J Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan On 4/26/2025 at 9:39 AM, Lasse said: Renast är nog om du pinkar i karet Fast då vet man ju inte koncentrationen... Citera
Christian J Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan On 4/26/2025 at 9:54 AM, Lasse said: Vet inte om jag skulle lita på en produkt som beskriver sig självt som följer - min fetstil Själva definitionen av giftfri motsäger ju det påståendet! MVH Lasse Det är nog återigen en fråga om koncentration, ungefär som när man sprutar kalciumhydroxid på Aiptasia. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.