Tedb Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Grattis Nordberg !!!Kul å se dit kar "Utvikt" i Danmark !!! snygga bilder.Länk : http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?p=40804#40804 Citera
watter Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Grattis, och än en gång ditt akvarium är suveränt snyggt Citera
Norberg Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Ja Brian hittade mitt kar här på guiden. Så han frågade on jag ville skicka lite bilder och inte kunda jag motstå en sånn förfrågan inte!Det är jätteuppmuntrande att bli tillfrågad på det sättet. Citera
Christer T Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Grattis!En liten fråga: Hur tömmer du skummaren? Måste du inte lyfta koppen uppåt? Citera
Sunny Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Grattis !!får heltenkelt hålla med en av danskarna och säga "total fedt rigtigt flot" men detta visste du säkert redan Citera
Norberg Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Grattis!En liten fråga: Hur tömmer du skummaren? Måste du inte lyfta koppen uppåt?Det räcker med att lyfta koppen 1 cm så går den fri från skummarröret. Citera
jens karlskrona Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 Grattis Tommy!!Satt i morse och spånade igenom ett annat arkiverat nostalgi-salt-forumsom var igång i början på 2000talet och kan bara konstatera vilkenkunskap det finns på guiden... Och vilken utveckling det har skett på några årinom hobbyn..Otroligt.Inspirerande kar och djur Tommy..... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.