Gå till innehåll

McDonalds i Krakow


defdac

Rekommenderade inlägg

Att man undvek McDonalds i Krakow när jag var där... Tänkte att när väl kommer utomlands behöver ju inte det som redan finns i Sverige ingå i kosten...

Men för det hade man kunnat offra sig på en lunch eller två på en vecka... *Suck*

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lite oväntat att se ett saltkar på Mcdonalds, ser ju faktiskt riktigt fint ut också.

Jag var själv på en nattklubb i fredags i Helsingfors och de hade ett ca 5 meter brett kar inbyggt i väggen ovanför en av barerna. Det har bara varit igång i några veckor så korallerna hade inte kommit igång men fint var det. Här är en länk:

http://www.luxnightclub.fi/

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sjöäpplen har den fiffiga funktionen att om dom upplever att fodertillgången känns bra kan dom helt plötsligt släppa rom, vilket dödar övriga innevånare som äter rommen (dom flesta) i karet inom en timme.

Har själv haft denna mindre trevliga incident i mitt kar när jag tillsatte rotifiers - dyrt,mkt dyrt!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lite oväntat att se ett saltkar på Mcdonalds, ser ju faktiskt riktigt fint ut också.

Jag var själv på en nattklubb i fredags i Helsingfors och de hade ett ca 5 meter brett kar inbyggt i väggen ovanför en av barerna. Det har bara varit igång i några veckor så korallerna hade inte kommit igång men fint var det. Här är en länk:

http://www.luxnightclub.fi/

Sjukt flott klubb.... Riktigt shysst med revpelarna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lite oväntat att se ett saltkar på Mcdonalds, ser ju faktiskt riktigt fint ut också.

Jag var själv på en nattklubb i fredags i Helsingfors och de hade ett ca 5 meter brett kar inbyggt i väggen ovanför en av barerna. Det har bara varit igång i några veckor så korallerna hade inte kommit igång men fint var det. Här är en länk:

http://www.luxnightclub.fi/

Såg att min signatur nu fick dubbelbetydelse:skal

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Såg att min signatur nu fick dubbelbetydelse:skal

He he, ja det gick alldeles utmärkt att kombinera. Såg ni whiskyflaskan på botten? De hade väl hört talas om vodkametoden antar jag... Inte svårt att spela svårflörtad när man stirrar mer på fiskarna än finskorna. Jävla fisknörd tänkte de väl, med rätta.

Mycket flott klubb med en jäkla schysst utsikt över stan från de uppvärmda uteplatserna, kan klart rekommenderas om ni har vägarna förbi muminland och Hellsinki. Tyvärr en urusel hemsida.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...