Gå till innehåll

Saltfräff!!!!!


Rekommenderade inlägg

  • 3 månader senare...
  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Mitt i sommaren är kanske inte bästa tiden men jag är också intresserad av att träffa er andra som håller på med salt här i Kalmar/Nybro trakten.

/ Johan

Jag ett nytt försök om det finns någon/några i trakten som är sugna på en träff. Vet att vi börjar bli ett gäng i kalmar/nybro med salt, sen finns ett gäng i karlskrona me :)

Om ingen känner sig hågad så kan jag tänka mig ha träffen hos mig :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

håller med!! mitt kar kanske inte är det bästa att se nu, men håller på o sätter upp ett fraggkar så hos mej kan vi ha en träff om ni så önskar bara säg ett datum får vi se vilka som vill komma.

Vore trevligt, om inget annat hamnar i vägen förståss, och man fixar så man tar sig dit.. va riktigt trevligt nu på träffen här i karlskrona, så det e bara kul att träffa folk med samma intresse..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

kanske kan dyka förbi då jag endå är på öland .. beror på alkohol volymen man får i sig på sin 30års fest på lördagen den 15e aug ... men kanske frugan kan köra in mig till kalmar ,.. :)

vore kanon å träffa er i mina gammla hemtrakter alltid kul å se hur ni byggt era kar å så innan man sliter upp sitt p120 å börjar bygga

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...