Gå till innehåll

Saltfräff!!!!!


Rekommenderade inlägg

  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag kommer gärna! Fick ledigt av hövdingen nu. (chefen - inte frugan)

Har tyvärr inga sps:er att med, men kan ta med lite xenia och skivisar om önskas.

Är det någon som har röd montipora att ta med blir jag glad. (eller kan ta med från "Magnus" som har annons här på SG) Köper gärna, eller om ni vill byta mot en neongrön "Caulastrea curvata", PMa mig i så fall så tar jag med den.

Om någon har en vuxen ocellaris eller percula, så adopterar jag gärna den. (så blir min ensamma ocellaris glad)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag, min sambo och vår lilla dotter kommer gärna!

Vi kan, om nån vill, fragga på vår Sinularia, ska försöka lägga med en bild här, hör av er via pm i så fall. Byter gärna mot mjukkoraller, knappar eller liknande..

Har nån levande sten som ni vill sälja? hör av er i så fall!

Hälsningar Alexandra

post-1456-14468913059763_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon på västkusten är sugen på att hänga på så kör jag en bil ( eller en Hyundai) från Varberg lördag morgon via Zoogiganten i Lomma till Karlskrona och Ronneby. Åker senast 8 för att vara i Lomma när butiken öppnar så jag hinner till Karlskrona i tid till träffen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Letar som sagt efter lite fina koraller till mitt kar, är det någon som har möjlighet att fragga av någon av följande så köper jag mer än gärna :)

Seriatopora hystrix rosa, limegrön

Acroporor i alla trevliga färger

Montipora digitata, blå, grön, röd mm

Stylopora rosa,grön mm

mvh Emil

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske lite sent påkommet, men jag skulle mer än gärna köpa stenkorallsfraggar i av de flesta sorter. Så imorrn tar jag med kosing o är det någon som har något över så är jag jättetacksam för det. Tyvärr har jag inte någon möjlighet att byta något då de flesta koraller har dött för mig.

Men de jag kommer ta med vare sig ni vill ha dem eller inte så blir det Gröna knappolyper och bruna stjärnpolyper då det är det enda som överlevt istort sett.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för en trevlig saltvattensträff, kul att se alla dårar som håller på med denna underbara hobby :D

Nu har jag äntligen lyckats limma fast den stora acroporan jag köpte av Stig, hoppas att anemonen du fick överlevde.

Köpte 2st chromis hos Peter + en väldigt fin Imperator (jag hoppas att denna ska kunna ge min lineatus lite stryk i framtiden)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det var riktigt skoj igår tack Jens och alla andra.

Jag beundrar Stig som avslutade med att leta sig fram i mörkret på småvägar hem till mig.

Alger har jag många önskade och oönskade hoppas kirurgen jag köpte äter de oönskade först men så väl är det väl inte.

MVH BA

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...