Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 165
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Jag återkommer i denna tråd senare när jag vet en dag som passar mig och att jag kollat upp att det är ok då. Det blir troligtvis en lördag.

MVH Lasse

Postat

Verkar vara ett skumt ställe det där... :)

Program 26 juni - 16 augusti

TISDAG, TORSDAG, LÖRDAG & SÖNDAG

10.30 Kärleksvandring

11.00 Giftiga typer

12.00 Uniview - en rymdresa

12.30 Regnskogssafari

13.00 Våra hajar

14.00 Gissa snoppen

Postat

Kan ju vara intressant, speciellt om det ginge att kombinera med en titt backstage även på sjöfart som Lasse nån gång antytt som möjligt. Sjöfart har ju spottat upp sig lite och satt upp några korallburkar så det har sitt intresse det med.

Postat

Hej Lasse, jag och min man var på universeum i söndags 10/8-09. Synd att jag inte visste att du fanns där, för då hade jag planerat annorlunda. För vi önskade att vi hade fått sett bakom kulisserna. Innan vi åkte ner så ringde jag till universeum och lyssnade om det fanns en möjlighet att få en privat guidning. Men det var tydligen lite svårt att få till. Just nu har vi ingen Göteborgs resa inplanerad. Var även i en saltvattens butik som låg i Mölndal.

Postat

Privata visningar är svårt - då skulle vi inte ha tid med att göra något annat :) Jag arbetar som fastighetstekniker på Universeum och jag har sedan jag började här (2001) på min fritid ställt upp och guidat akvariefolk från hela Sverige några gånger per år. Kostnaden är normalt inträde. Nu planerar jag en sådan visning i höst - vet bara inte riktigt när. det måste stämma med flera saker. återkommer.

MVH Lasse

• 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...