Gå till innehåll

Besök på Universeum


Lasse

Rekommenderade inlägg

  • Svar 165
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ingen som skall till Universeum som vill förbarma sig över en stackars elak trestrimmig frökenfisk som går i mitt nano efter att ha varit stygg mot en dvärgkejsare.

dascyllus_aruanus.jpg

Jag har fixat ett lite större akvarium åt din elaka fröken, hint Svärds inlägg. Då får den 1400 kubik istället för 80 liter. Ta med den - och du slipper betala 50 kronor för att bli av med den!

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Jag har bestämt att försöka köra den 4/11 (allhelgonahelgen). Precis som förra gången är att jag kan ta ca 20 stycken. Detta innebär att ni måste anmäla i förväg via PM. Tiden jag tänkt är 09:00 vilket gör att de som vill kommer att ha möjligheter att besöka affärer efteråt. Jag vet att åtminstone en av saltaffärerna har öppet den dagen. Priset är som förra gången 135:- för vuxen och 95:- för ungdomar upp till 19 år.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som ska till universeum eller som bor i krockarna runt göteborg som har fraggar att sälja?, är på jakt efter snygga sps fraggar? Acroporor, montiporor, stylophora mm i snygga färger, köper mer än gärna :)

Har ni något så pm:a mig gärna ;)

mvh Emil

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...