Gå till innehåll

Salt butik i Örebro


Sillen

Rekommenderade inlägg

Jag tillhör inte dem som kan resa till så exotiska ställen världen över som andra verkar göra. Dock var jag i Örebro för ett tag sedan och såg en bil som var målad med en massa Kirurger. Jag läste på bilen vad butiken hette men har glömt namnet. Det var inte ReefZone utan något annat. Någon som vet något om affären?

Bilen såg välskött ut så det kanske stället också gör.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Magnus!

Namnet tyder på att det är den butiken men om man kollar på deras hemsida finns inte ordet salt nämnt men bilen jag såg hade saltvattensfiskar som motiv. Jag tror att det är den butiken men är det någon mer som har tips om butik som det kan vara jag söker.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det kan också vara en firma bil som hyr ut utställnings akvarim för det finns någrs i örebro såg också sånt när jag bodde där,

det enda just nu som har salt e igentligen reefzone för akvariekällaren ska tydligen sälja bort allt salt pga tids brist om jag förstod ägaren peder rätt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att inte butiken har saltvatten, behöver det inte betyda att bilen inte kan ha reklam med det. :)

Du ser ju själv, du blev intresserad, och det är det reklam handlar om, att fånga uppmärksamhet och få igång ett intresse av en produkt eller butik.

Du har så rätt jag fick upp intresset och det diskuterades lite här. Men jag kommer inte åka dit då de verkar prioritera sött före salt och att de har på gränsen till falskmarknadsföring.

Tack för hjälpen!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Greger!

Om du stryker centrum så finns det en bra affär så det är ju inte falsk marknadsföring utan en dröm att få in Täbys bästa affär till centrum. Åk och kolla på Enhagsvägen får du se att det är sant!;) Eller så är det centrumbutikerna i Täby som inte ser vart gränsen går för vcentrum och då är det ju falskt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Akvariekällarn har som sagt några få burkar igång på prov. Dock ingen vidare kvalite på djuren...men desto bättre vad gäller teknik. Har köpt mer eller mindre all ny teknik från Peder och i vissa fall till priser under tysklandspriser...förvisso är man väl närmare stamkund, men endå... Levande, sten och preparat köper jag på ReefZone...akvarier och teknik köper jag oftast på Akvariekällarn!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jonas:

Hehe, jo, kanske det. Grejjen är väl att har satsar på sötvatten, men han tar hem det man frågar efter...ofta till mycket bra priser (sen om han har så bra priser till alla har jag ingen aning om?). Dock finns en hel den "standardprylar" till salt hemma. Som lite enklare filter, salt, preparat, enklare skummare, pumpar och en del AM-kar osv osv. Dock har jag till dags datum köpt all med nya teknik från han...på beställning då.

Tror dock han skickar om man frågar. Bara ringa å fråga vad han kan ta hem å till vilket pris.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...