wrang Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 Någon som vet vad detta kan vara för korall jag köpt?Den närmast Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
watter Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 Måste säga att det var en snygg korall du köpt, men vad det är kan jag inte svara på Vad är det för gul korall du har i bakgrunden, mycket snygg..!mvh Emil Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 17 september 2006 Författare Dela Postat 17 september 2006 Hejsan Emil.Ja den nya är riktigt rolig faktiskt den växer som en mur rätt upp och är ca 3cm tjock. Så den står rätt upp utan några hjälpmedel utan på sina flikar som växer ut längst ner och är 16cm lång och 6cm högDen gula är en Montipora Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
watter Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 Nästa gång jag kommer till göteborg skulle det varit kul att få komma och hälsa på dig och se karet live mvh Emil Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jorgas Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 Kan det vara en Pachyseris rugosa? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 17 september 2006 Författare Dela Postat 17 september 2006 En till bildEmil så här ser det ut nu uppifrån Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 troligen en merulina Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 Nej Merulina är det knappast kolla ribborna med tvärstrimmor på min Merulina. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klas Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 Wrang>> Jag skulle säga montipora på den nya också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 mmm, så här med glasögon och en större skärm är jag nog mer benägen att hålla med om montipora Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 Jag röstar också Montipora finns en som heter Undata, ser ut ungefär så med det där tandliknande växtsättet. Men det är ändå rätt tveksamt om det är just den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 18 september 2006 Dela Postat 18 september 2006 Visste inte Bengt vad han sålde dej eller har du glömt det. Det där e defenitivt en montipora Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 18 september 2006 Författare Dela Postat 18 september 2006 Påminner om en Montipora Undata skall se om man kan hitta lite mer bilder på den på nätettack så längeVisste inte Bengt vad han sålde dej eller har du glömt det. Det där e defenitivt en montiporaNope han visste ej vad det var för nån korall Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.