Draedon Postat 23 januari 2008 Författare Postat 23 januari 2008 Hade inte du flera saltkar, varför inte bara nöja sig med ett så är det mindre fipplande ??Jo jag har två, men jag vill bli av med allt levande i ett första skede så jag kan fundera lite.
Drullputt Postat 23 januari 2008 Postat 23 januari 2008 Neeej, inte lönt å fundera. Du som har ett snyggt fungerande kar, är ju bara köra på. Om du överhuvud taget lyckas bli av med saltgrejorna så får du bara en unken del av vad du lagt ut på dom. Sen när du blir sugen igen förlorar du massa dinarer när du ska köpa på dig igen.
Sillen Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Tråkig att höra. Jag trodde att Leksingar ville spela i Elitserien och inte allsvenskan;)*ler*Dock är det tråkigt att du lägger ner men du är hjärtligt välkommen att hänga kvar här trots att du bara ciklider! Lycka till med cikliderna och välkommen åter!
jimmye Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 synd! ett av mina favoritkar här på guiden som går i graven... ialla fall har det varit en stor inspiration! mvh jimmye
Draedon Postat 25 mars 2008 Författare Postat 25 mars 2008 Fina ord Jimmy, tack. Nu är det definitivt slut, igår flyttade de sista korallerna och fiskarna och burken tömdes.Lillburken är dock kvar.edit: Ciklidplanerna skrotades rätt fort föresten... Ska jag ha akvarie så ska det vara salt.
Rekommenderade inlägg