Shark Of Sweden Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 Ja nu har det varit tyst om detta underbara akvarie! När släpps de?:-) Citera
niklas_r Postat 10 december 2006 Postat 10 december 2006 En liten uppdatering hade varit trevligt, kanske rent av en bild på kubvarianten?Även om de inte kommer kunna beställas förrän feb/mars, så tror jag många skulle önska info om mått på de olika burkarna./Niklas Citera
jimmy Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hur går det Ted ?Vart har alla bilder tagit vägen och loggon ?Har du fått upp nån hemsida vart reggar man sig om man vill bli återförsäljare ?Vill du inte svara här så kan du skicka ett PM Citera
jimmy Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Kan medela att jag har fått svar från Ted så han ignorerar oss inte men låter honom själv svara på tråden om vad som händer. Citera
Bioted Marine Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 Tyvärr så fick vi en beställnings kvot på 20 st och efter en avvägning så hoppade vi över dessa. Men en tyskprivatperson har tagit över projektet så är någon intresserad av att köpa ett sådant kar kan jag fortfarande få fram sådana. Dock till ett helt annat pris än vad urspungliga planen skulle hålla.Skicka mail till info@biotedmarin.se om intresse finns. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.