Gå till innehåll

halleluja! hon är omvänd!


Draedon

Rekommenderade inlägg

haha, måste bara skriva av mig lite.. min flickvän har varit rätt så antiakvarium, men nyss ringde hon och började babbla "Magnus! clownerna är jättesnälla mot den lilla, dom kommer överens alla tre.. och paletten är framme och är nyfiken, men bangai kardinalen står bara still i sitt hörn och är tråkig.. och du ska se den gröna acroporan! den har ju vuxit jätte mycket!"

Blev helt chockad, sen blev jag överlycklig.. har jag lyckats frälsa min sambo? kanske var oundvikligt med 2 saltburkar i huset + två under uppbyggnad :skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Se upp, det är något jäkelstyg på gång. Hon är gravid, behöver pengar till en ny vinterkappa eller vill byta ut den fina soffgruppen.

haha! jag tror faktiskt det är genuint intresse... jag kan då pricka av den där listan som OK: hon går på pillret, har nyss köpt en vinterkappa och för ett halvår sedan fick hon mig att punga ut nästan 20 000,- på en jäkla soffgrupp. men hon har pratat om att göra om i köket.. och då räcker inte 20 000,- långt, man kanske ska vara på sin vakt ändå :skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

haha! jag tror faktiskt det är genuint intresse... jag kan då pricka av den där listan som OK: hon går på pillret, har nyss köpt en vinterkappa och för ett halvår sedan fick hon mig att punga ut nästan 20 000,- på en jäkla soffgrupp. men hon har pratat om att göra om i köket.. och då räcker inte 20 000,- långt, man kanske ska vara på sin vakt ändå :skrattar:

*Skrattar*

Ja ni killar, vi är inte lätta att förstå sig på.

Kanske det är som med mig, måttligt intresserad i början men man hade inget annat val än att lyssna på karln när han inte gjorde annat än att pratade salt. Så småning om blev man liksom intresserad och ja, omvandlad om man vill kalla det så! Vänta du bara snart vill hon ha ett eget kar eftersom hon snart kommer att inse att hon inte får pillra och bestämma över innehållet i ditt. Jag tog och skaffade mig ett eget, Ja, ett större kar än Gubben min. Ha... så är det bara.

Victoria

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tog och skaffade mig ett eget, Ja, ett större kar än Gubben min. Ha... så är det bara.

Vilken önskedröm.... :skrattar:

Satt och kollade på lite fiskar idag, när jag kikade på en picassotryckare sa tjejen "å vilken fin, en sån vill jag ha". där har jag kanske en ingång på ett 800+ fish only ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Och här är det tvärtom, enda gången mannen i mitt liv varit intresserad utav djur var när jag hade reptilaffär, han blev en hejare på de latinska namnen och slet sig svettig i affären när han var ledig från sitt jobb. Däremot har jag aldrig lyckats få honom intresserad utav varken akvarium eller mina 2 "dirty dräggels" (St:Bernhards hundar) men man kan ju inte få allt...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...