Postat 4 december 200618 år Ja, fy sjutton Christian!!Du har verkligen fått din beskärda del av otur. Tänker på ditt förra stora kar.Hoppas verkligen att det löser sig till det bästa!
Postat 4 december 200618 år Författare Japp jag bytte 120liter vatten igår. -Tysk korallen fraggade jag upp så det blev 6st nya men ser ut just nu att ej klara detta heller trotts att den löstes upp från botten.-Blåa korallen är fortfarande blå på ena sidan så hoppas att denna klarar sig. men har tagit bort de som ser ut att släppa eller blivit vit-En eufyllia gren har gett med sig innefrån mitten så denna får la jag se men tror att jag klipper av denna gren ser ut som en mun i mitten...-P. Cactus ingen skillnad lika fin-Lila montipora korallen ser ut att tagit stryk vita fällt-Gröna och gula montipora lite ljusare i toppar-Gula possilopora. Nja kanske kanske inte-Gul/grön Hysterix. nja kanskeSkummaren skummar som innan igen.
Postat 4 december 200618 år Författare 1 Hexantenia, 1 cromis, 1 Sandvändare, 1 C KlenniniSå nu har jag bara kvar 3st clowner 1st Naso Vlamingi och 5st Cromis
Postat 4 december 200618 år Har inga fraggar att erbjuda som tröst, men om min Z.veliferum är av intresse när burken kommit i balans så är den din.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.