Darth Vader Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Lider med dig.Hur går det för dig?Robert Citera
petrol Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Ja, fy sjutton Christian!!Du har verkligen fått din beskärda del av otur. Tänker på ditt förra stora kar.Hoppas verkligen att det löser sig till det bästa! Citera
wrang Postat 4 december 2006 Författare Postat 4 december 2006 Japp jag bytte 120liter vatten igår. -Tysk korallen fraggade jag upp så det blev 6st nya men ser ut just nu att ej klara detta heller trotts att den löstes upp från botten.-Blåa korallen är fortfarande blå på ena sidan så hoppas att denna klarar sig. men har tagit bort de som ser ut att släppa eller blivit vit-En eufyllia gren har gett med sig innefrån mitten så denna får la jag se men tror att jag klipper av denna gren ser ut som en mun i mitten...-P. Cactus ingen skillnad lika fin-Lila montipora korallen ser ut att tagit stryk vita fällt-Gröna och gula montipora lite ljusare i toppar-Gula possilopora. Nja kanske kanske inte-Gul/grön Hysterix. nja kanskeSkummaren skummar som innan igen. Citera
Ahab Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Trist...Får man fråga vilka fiskar du förlorade? Citera
wrang Postat 4 december 2006 Författare Postat 4 december 2006 1 Hexantenia, 1 cromis, 1 Sandvändare, 1 C KlenniniSå nu har jag bara kvar 3st clowner 1st Naso Vlamingi och 5st Cromis Citera
Ahab Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Har inga fraggar att erbjuda som tröst, men om min Z.veliferum är av intresse när burken kommit i balans så är den din. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.