Ahab Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Någon som vet var jag kan få fatt på burkar av den här sorten? Skulle vilja ha sådana till mina phytoodlingar. Försöker också hitta plankton filter till salu i sverige men utan framgång. Någon som vet vilken "filterstorlek" som krävs för rotiferer?Någon som sett petflaskefötterna med luftslangsingång för artemia odling som är till vänster i bilden till salu i sverige? Citera
Norberg Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Sånna burkar har jag för mig att vissa kosttillskott kommer i. Sånna där som de stora killarna använder. Kolla hos nån butik som säljer gym prylar. Citera
jens karlskrona Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Just den större dunken brukar finnas i världsbutiker typ bla Arabiska affärer där dom säljer oljor, oliver soltorkade tomater mm...Har sett dom lite större dunkarna där till olika produkter..Som Norberg skrev så är det samma till proteintillskott.Jag har en sån till dig om du har vägarna förbi. Citera
stigigemla Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 En uppochnervänd petflaska passar i en avklippt Petflaska med botten - 10 -15 cm hög. Bara att pröva. Borrar man 5,5 mm hål i korken får man dit en luftslang med hjälp av litet värme. Citera
Ahab Postat 5 januari 2007 Författare Postat 5 januari 2007 Sånna burkar har jag för mig att vissa kosttillskott kommer i. Sånna där som de stora killarna använder. Kolla hos nån butik som säljer gym prylar.Tack, inte konstigt att jag inte sett dom......186 och 67 kilo..... Citera
Capote Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Någon som vet var jag kan få fatt på burkar av den här sorten? Skulle vilja ha sådana till mina phytoodlingar. Försöker också hitta plankton filter till salu i sverige men utan framgång. Någon som vet vilken "filterstorlek" som krävs för rotiferer?Det är tyvärr tunnt med tillbehör i Sverige. En bra mesh för Brachiounius ligger på cirka 50µ Citera
Ahab Postat 9 januari 2007 Författare Postat 9 januari 2007 Tack för tipset om Världsbutiker, två 5 litersburkar med Turkisk pikles blev det. Planktonfilter beställt från http://www.florida-aqua-farms.com/. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.