Gå till innehåll

Sambeställning av plankton?


aerie

Rekommenderade inlägg

Hej!

Tänkte kolla om någon har lust att dela en beställning från http://www.reefnutrition.com/ ?

De har bla phytoplankton(koncentrerad/levande),tiggerpods(levande),arctipods(koncentrerade),näring för phytoplankton osv.

Kolla butiken på http://www.reed-store.com/index.asp?PageAction=VIEWCATS&Category=3

Själv ville jag bara ha en liter koncentrerad phyto samt Tiggerpods att odla men frakten är 350kr för 4,5kg så det kändes lite onödigt,lika bra att kolla om nån annan är intresserad :)

Skicka ett PM om ni är intresserade!

Mvh Samuel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tar gärna hem dem igen för det är ju utmärkta grejer. Tyvärr har det varit en rejält dålig affär för mig så därför tvekar jag att göra om det. Får ni ihop en sammanlagd beställning på 2-3000kr så är det inga problem. Priserna hamnar då på ungefär samma nivå som direkt på reefnutrition.com... men jag slipper fylla min frys med grejer som blir för gamla.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag tänkte bara göra en snabb beställning och inget större projekt av det så om någon mer som vill hänga på, skicka ett PM,tror inte vi har kommit upp i 4.5kg ännu, kollar antalet svar ikväll och räknar ut fraktsumman. Så fort jag fått svar från alla sen så skickar jag beställningen,förhoppningsvis i morgon förmiddag,väntar på svar om leveranstid.

Skulle det vara många som vill ha så får ni ta det med Hans :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Höll nästan på att gå med, men fick ett efterlängtat svar från Reed Mariculture idag, att de har missat min order och skickar därför med lite extra goodies som plåster på såren. Så jag hoppas få mina grejor nu i veckan. Kan meddela för den som undrar att jag beställde varor för $40 och frakten med DHL går på $48:!:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Höll nästan på att gå med, men fick ett efterlängtat svar från Reed Mariculture idag, att de har missat min order och skickar därför med lite extra goodies som plåster på såren. Så jag hoppas få mina grejor nu i veckan. Kan meddela för den som undrar att jag beställde varor för $40 och frakten med DHL går på $48:!:

En av mina leveranser kom aldrig fram... varav jag mailade dem.... De skulle skicka ett nytt paket och sa att de även skulle bjuda på en flaska Rotiefiest samt återbetala frakten.. Ett paket kom men jag fick aldrig någon extra flaska Rotiefiest och någon återbetalning såg jag inte heller :( Så kan det gå... Annars fungerade det bra! Hoppas du får ditt paket snart!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...