Jaken Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 Efter att ha läst Ahabs lista över vilka butiker han besökt i vårat avlånga land så inser jag hur få butiker utanför Stockholm jag besökt. Jag har utgått från listan över butiker som finns här på guiden under länkar samt lagt till några. Vilka butiker har du besökt?Akvarie Lagunen HB / Holmsund Akvarieleasing / StockholmAkvarielagret / Bromma Akvarium Ronneby Ciklidhuset / Lerum Fiskar och fiske / MalmöFirren Zooimport / Kristinehamn Herkules / GöteborgKirurgfisken / Kalmar Korallfisken / Linköping Korallrevet / Södertälje MarinAkvariet / Mölndal Reef Zone / Örebro Triton Akvarium (föredetta JR Akvarium) / Täby Zoogiganten / Lomma Zooland / Stockholm Citera
Laggeman Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 3 av de på listan samt Spiggen i Landskrona. Kul och annorlunda omröstning. Citera
stigigemla Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 Jag saknar BL-diskus i Helsingborg och Spiggen i Landskrona.Firren har jag varit utanför men de hade stängt... Citera
norsken Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 Man har ju varit på några butiker men jag har fasstnat för en och det Korallfisken. Citera
Jaken Postat 12 februari 2007 Författare Postat 12 februari 2007 Ja, det är inte lätt att veta vilka butiker som säljer saltvattensfisk i Sverige, utgick från de som fanns under länkar. Jag förstog att jag inte skulle få med alla butiker, sorry. Citera
mikl Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 Jag saknar BL-diskus i Helsingborg och Spiggen i Landskrona.Firren har jag varit utanför men de hade stängt...Har BL-diskus i Helsingborg saltvatten fisk? Var i Helsingborg ligger den? Citera
Manks Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 Man har tittat runt en hel del efter att ha flyttat runt i detta avlånga land, men man får ju sina favoritbutiker. Tyvärr har jag inte sett någon av de som finns i stockholm, mitt intresse startade precis efter att jag flyttat därifrån. Citera
Ahab Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 Riktigt juste omröstning! Viste inte att man kunde utforma dom på detta sättet. Blev dock fel när jag röstade vi mobilen, har inte varit på Akvarieleasing. Men jag ska till Landskrona imorgon så Spiggen kanske man skulle besöka. Någon som har info om öppetider och telefon nr? Var ligger Kristinehamn? Citera
teggner Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 du glömde ju lilla akvariehobby i uppsala Citera
wrang Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 Finns det butiker som jag skall lägga till tycker ni??/Moderator Citera
diskustok Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 ja bl discus borde vara med deras hem sida e www.bldiscus.com ligger i ättekullas industri område vägbeskrivning finns med på hemsidan Citera
Jaken Postat 13 februari 2007 Författare Postat 13 februari 2007 Så då kan man efter i går lägga till Korallfisken "plus moms" Linköping på sin besökslista också.Fanns lite fisk som man blev sugen på, men jag har ju lovat mig själv att inte handla fler. Citera
ppihlstrom Postat 13 februari 2007 Postat 13 februari 2007 du skulle ju kunna lägga till exotic zoo i ängelholm... deras hemsida finns på www.exoticzoo.se, men den är under uppbyggnad, så det finns inte mycket att titta på där, men han har iallafall adress o telefonnummer på siten Citera
SouthernComfort Postat 15 februari 2007 Postat 15 februari 2007 kan lägga till Amazon akvarium i Karlstad Citera
Guest Candi Postat 15 februari 2007 Postat 15 februari 2007 ja bl discus borde vara med deras hem sida e www.bldiscus.com ligger i ättekullas industri område vägbeskrivning finns med på hemsidantrevlig man som har affären iaf. han som gör deras hemsida är lysröret har jag hört. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.