Gå till innehåll

Länkar


Lasse

Rekommenderade inlägg

Hej

Då och då kommer man på att man sett en länk till något intressant i något inlägg men kommer inte ihåg i vilken tråd eller inlägg det var.

Går det att göra länkbibloteket här på forumet som ett Internet Explorer favoriter? Sedan får alla som publiserar en länk lägga in den exempelvis under ett ämne. Jag letar efter en länk Jaken publicerade om filterduk. Hade varit toppen om jag i länkbibloteket kunnat manövrera via teknik - filter till länken. Går det att fixa?

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

Då och då kommer man på att man sett en länk till något intressant i något inlägg men kommer inte ihåg i vilken tråd eller inlägg det var.

Går det att göra länkbibloteket här på forumet som ett Internet Explorer favoriter? Sedan får alla som publiserar en länk lägga in den exempelvis under ett ämne. Jag letar efter en länk Jaken publicerade om filterduk. Hade varit toppen om jag i länkbibloteket kunnat manövrera via teknik - filter till länken. Går det att fixa?

MVH Lasse

Nej tyvärr så finns det ingen automatiskt lägga in länk i speciell sida.

Håller på med att fixa ett annat bättre länk sida hoppas att folk skall kunna använda den bättre och komma med förslag om länkar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...