Wiking Postat 9 november 2014 Författare Postat 9 november 2014 Jätteskoj att du haft den så länge :smiley20:mycket fin fisk mvh Ola.Tack Ola! Visst är den fin, riktigt fin, och anspråkslös verkar den ju vara också. Citera
Wiking Postat 6 december 2014 Författare Postat 6 december 2014 Min hepatus har tyvärr slängt in handduken. Nu i december så är det 6 års sedan jag köpte den några få cm stor. En riktigt fin fisk är det, och som vanligt tycker jag att de är som finast när de är små. Citera
Wiking Postat 4 januari 2015 Författare Postat 4 januari 2015 Detta exemplar har simmat omkring i mitt korallrevsakvarium sedan mars 2007. Kroppen är svart vilket gör det lite svårt att få en bra exponering. 1 Citera
Strikt Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Riktigt fin firre! Intressant att kolla med dig som haft en dvärgkejsare så länge: Har den noppat på koraller någon gång? Citera
Wiking Postat 4 januari 2015 Författare Postat 4 januari 2015 Riktigt fin firre! Intressant att kolla med dig som haft en dvärgkejsare så länge: Har den noppat på koraller någon gång?Min fisk bryr sig inte om mina koraller, men sådant kan också vara väldigt individuellt. den var riktigt snygg Ingemar mvh Ola. .Tack Ola, jag gillar denna fisk också. Citera
Wiking Postat 13 juni 2015 Författare Postat 13 juni 2015 Dvärgkejsarfisken Centropyge flavissima är en fantastisk fin fisk. Citronfärgad kropp med några läckra blå färgstänk på några få ställen, inte minst runt ögonen. Denna fisk har jag haft nöjet att äga sedan mars 2007. Akvariet rullar på som vanligt. Citera
peterj66 Postat 13 juni 2015 Postat 13 juni 2015 Väldigt vacker fisk och riktigt fina bilder också. Citera
Wiking Postat 17 oktober 2015 Författare Postat 17 oktober 2015 Akvariet bara rullar på, inga nya fiskar eller koraller på åratal. 1 Citera
Tribiani Postat 17 oktober 2015 Postat 17 oktober 2015 Så fint Ingemar. Bråkar dvärgkejsarna något med varandra? Citera
Wiking Postat 17 oktober 2015 Författare Postat 17 oktober 2015 Hej Daniel. De kivas lite ibland bara men det är ingen fara de har gått ihop i så många år. När jag köper fisk brukar jag köpa flera stycken samtidigt och då förändras ju hela hierarkin i karet, men efter några dagar så brukar det hela lugna ner sig. Citera
hagbard Postat 17 oktober 2015 Postat 17 oktober 2015 Det må jag säga!..Den kuben var riktigt tjusig! Citera
rickard81 Postat 13 november 2015 Postat 13 november 2015 Sitter och letar inspiration till min kub och detta akvarium ger det. Mycket fint med andra ordSent from my iPhone using Tapatalk Citera
DSB Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Riktigt snygga bilderSkickat från min SM-G800F via Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.