Postat 9 november 201410 år Författare Jätteskoj att du haft den så länge :smiley20:mycket fin fisk mvh Ola.Tack Ola! Visst är den fin, riktigt fin, och anspråkslös verkar den ju vara också.
Postat 6 december 201410 år Författare Min hepatus har tyvärr slängt in handduken. Nu i december så är det 6 års sedan jag köpte den några få cm stor. En riktigt fin fisk är det, och som vanligt tycker jag att de är som finast när de är små.
Postat 4 januari 201510 år Författare Detta exemplar har simmat omkring i mitt korallrevsakvarium sedan mars 2007. Kroppen är svart vilket gör det lite svårt att få en bra exponering.
Postat 4 januari 201510 år Riktigt fin firre! Intressant att kolla med dig som haft en dvärgkejsare så länge: Har den noppat på koraller någon gång?
Postat 4 januari 201510 år Författare Riktigt fin firre! Intressant att kolla med dig som haft en dvärgkejsare så länge: Har den noppat på koraller någon gång?Min fisk bryr sig inte om mina koraller, men sådant kan också vara väldigt individuellt. den var riktigt snygg Ingemar mvh Ola. .Tack Ola, jag gillar denna fisk också.
Postat 13 juni 201510 år Författare Dvärgkejsarfisken Centropyge flavissima är en fantastisk fin fisk. Citronfärgad kropp med några läckra blå färgstänk på några få ställen, inte minst runt ögonen. Denna fisk har jag haft nöjet att äga sedan mars 2007. Akvariet rullar på som vanligt.
Postat 17 oktober 20159 år Författare Akvariet bara rullar på, inga nya fiskar eller koraller på åratal.
Postat 17 oktober 20159 år Författare Hej Daniel. De kivas lite ibland bara men det är ingen fara de har gått ihop i så många år. När jag köper fisk brukar jag köpa flera stycken samtidigt och då förändras ju hela hierarkin i karet, men efter några dagar så brukar det hela lugna ner sig.
Postat 13 november 20159 år Sitter och letar inspiration till min kub och detta akvarium ger det. Mycket fint med andra ordSent from my iPhone using Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.