Gå till innehåll

Transport till norrland


norsken

Rekommenderade inlägg

Jag hänger innte riktigt me på va ni menar me dom senaste innläggen. Kan någon förklara va som menas, det är väl ingen som har tvingat Ted att öppna saltbutik i norrland va jag vet. Är jag ute å sycklar nu så får ni ha mig ursektad för att menn är lite trög.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att jag köper det mesta lokalt här av butikerna som håller hyffsade priser och kvalitet. Det jag är intresserad av är de saker som man kanske "akut" behöver få tag på som de lokala butikerna inte kan få tag på inom rimlig tid och till rimlig peng :)

Som t.ex grus och en hexataenia som jag varit på jakt efter nu rätt länge.

Mvh Fredrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om ted menar att det jag gjör försämrar för lokala butiker så vill jag bara medela att jag utför samma tjänst åt butikerna som hoss privata.

Jag blir lite förbannad när sånt kommer opp det kan innte vara annat enn svenska avundsjukan, jag gjör innte detta för någon som hellst vinning på detta, men jag tycker att jag ska slippa bli uthängt som att jag forstör forsäljningen för dom lokala butikerna. Det jag har tagit me opp tills nu har forövrigt gått till en av butikerna. Håppas jag slipper läsa sånnt fler gånger.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menade att jag lätt hade kunnat starta en butik där uppe på grund av att det inte verkar finnas någon konkurrens!

Varför skulle dom annars vilja ha saker ifrån stockholm. Men tur är väl att jag inte är i den branchen :)

/Karro

Nu va det innte ditt innlägg jag syftade på utan mera på teds. Ditt va det väl ingt fel på eller. Ja det var det väl innte på teds heller man får jo tycka va man vill.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu va det innte ditt innlägg jag syftade på utan mera på teds. Ditt va det väl ingt fel på eller. Ja det var det väl innte på teds heller man får jo tycka va man vill.

Ber om ursäkt om jag missuppfattade :)

I bland har man väldigt lätt att försvara sig :)

/Karro

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om ted menar att det jag gjör försämrar för lokala butiker så vill jag bara medela att jag utför samma tjänst åt butikerna som hoss privata.

Jag blir lite förbannad när sånt kommer opp det kan innte vara annat enn svenska avundsjukan, jag gjör innte detta för någon som hellst vinning på detta, men jag tycker att jag ska slippa bli uthängt som att jag forstör forsäljningen för dom lokala butikerna. Det jag har tagit me opp tills nu har forövrigt gått till en av butikerna. Håppas jag slipper läsa sånnt fler gånger.

Bry dej inte vissas kommentarer, det är snällt att du hjälper oss norrlänningar.

Mvh niklas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är lungt ni behöver innte tacka mig jag tycker bara att det är roligt att hjälpa till. Jag tycker derimot att ni tar hem dårligt me grejor jag trodde det skulle bli en jäkla rusch i och me att jag hela tiden har läst om problem me transporten till norrland och att det innte finns tillräkligt me utbud, ja ja nässta resa går till umeå på onsdag som vanligt. Så hör av er senast Tisdag om ni ska ha något. Jag vet att korallfisken fick en skaplig sending i veckan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Denna vecka gå transporten enda opp till Haparanda om det är någon som vill ha opp något måsste ni bestella i dag innan kl.14 eller på måndag ring då till Roland`s mobil. Måndag kl 16 hemtar jag grejorna. Enn så länge är det saker som ska till Umeå så jag har platts kvar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...
Jag har försökt kontakta Korallfisken om att få en lagerlista, utan något som helst svar. Känns som att jag inte är intressant som kund?

Det handlar nog inte om att du är ointressant som kund utan att det är svårt för dem att ha aktuella lagerlistor, det som finns inne kl 14 är sålt kl 18, bättre att du ringer till dem och frågar vad de har inne just för stunden och talar om vad du vill ha så kan de nog fixa ett "paket" åt dig.

/ Thessan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Detta har jag full förståelse för, tro mig.

Ta mig för att vara en gnällspik, men borde man inte svara med just det du just svarade...? inget svar är i min bok ren och skär ignorans!

Nu står jag ju i valet och kvalet om någon ens har läst mitt mail. Om ingen har läst det, varför går man ut med en mailadress i så fall?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ramq: jag skulle även lägga in teorin att någonstans har mailet försvunnit eller det är något handhavandefel, eller att den som kollar mailen är sjuk eller vad det nu kan vara :)

Ring dit och fråga om dem fått mailet och om dem kan maila dig en lista så tror jag nog att du får en om dem har en tillgänglig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Detta har jag full förståelse för, tro mig.

Ta mig för att vara en gnällspik, men borde man inte svara med just det du just svarade...? inget svar är i min bok ren och skär ignorans!

Nu står jag ju i valet och kvalet om någon ens har läst mitt mail. Om ingen har läst det, varför går man ut med en mailadress i så fall?

Tycker inte att du är gnällig, hade nog känt samma sak om man inte ens får svar på mail vilket jag tycker att de iaf kan skriva ihop blixtsnabbt. Fick själv vänta 3 veckor på ett svar och då hade jag hunnit vara där 3 ggr redan.

/ Thessan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...